Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd ZETKAMA S.A. z siedzibą w Ścinawce Średniej informuje, iż w dniu 8 czerwca 2015 roku Rada Nadzorcza Spółki powołała do Zarządu Spółki Pana Leszka Jurasza na nową, wspólną pięcioletnią kadencję i powierzyła mu funkcję Wiceprezesa Zarządu
Wykształcenie
Jerzy Kożuch jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej (mgr inż. mechanik) i Wrocławskiej Szkoły Zarządzania. Ukończył liczne szkolenia krajowe z zakresu zarządzania, marketingu, sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, umów międzynarodowych, norm jakości ISO, upublicznienia spółki. Odbył szereg kursów zagranicznych (Austria, Niemcy, Francja, Szwajcaria) z zakresu logistyki, zarządzania w gospodarce rynkowej, marketingu, zarządzania zakupami. Zawodowe staże zagraniczne odbywał w Niemczech (VOSS, Wipperfürth) i w Szwajcarii (HILTI, Schaan).
Doświadczenie zawodowe
Od początku kariery zawodowej związany z ZETKAMĄ S.A.: w latach 1987-90 pracował jako Technolog, w latach 1990-91 był Specjalistą ds. Organizacji Przedsiębiorstwa, a w latach 1991-93 Specjalistą ds. Marketingu. Od 1993 r. pełni funkcję Dyrektora Marketingu i Sprzedaży, od 1999 roku jest również Członkiem Zarządu Spółki, a od 2009 r. jest stanowisko Wiceprezesem Zarządu Spółki.
Od 2015 roku Jerzy Kożuch jest Prezesem Zarządu ARMAK Sp. z o.o.
Jerzy Kożuch nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Spółki ZETKAMA S.A. jako wspólnik, nie jest członkiem organu spółki konkurencyjnej w stosunku do ZETKAMA S.A. oraz nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonego na podstawie Ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.06.2015, 20:36 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |