Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w maju 2015 r. wyniosła 47 mln zł i była o 16% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 209 mln zł i była wyższa o 12% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec maja wyniosła 110,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do maja 2014.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w maju 2015 r. wyniósł 27 mln zł, co oznacza poziom o 16% wyższy niż w maju roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 114 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec maja składała się z 321 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,9 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż na koniec maja 2014.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w maju 2015 r. wyniosła 17,7 mln zł i była wyższa o 29% od osiągniętej w maju 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2,7 mln zł i zmniejszyły się o 30% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w maju 2015 r. wyniosła 20,4 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w maju 2014 r.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 82 mln zł i była wyższa o 24% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 12 mln zł i zmniejszyły się o 42% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 95 mln zł i była wyższa o 8% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec maja 2015r. miały łączną powierzchnię 34,3 tys. m2, tj. o 17% więcej niż w maju 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,2 tys. m2, zatem o 26% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była o 6% wyższa niż w maju 2014 r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.06.2015, 09:09 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |