Newsletter

SAP Forum Polska 2015: e-commerce kluczem do biznesu

11.06.2015, 12:00aktualizacja: 11.06.2015, 12:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jednym z głównych tematów trwającego w Sopocie SAP Forum Polska 2015 są działania e-commerce, uwzględniające rozwój społeczeństwa informacyjnego, postęp technologiczny oraz potrzeby potencjalnych klientów. W trakcie trwających debat i paneli dyskusyjnych podkreślono m.in. rolę mikroprzedsiębiorców w rozwoju polskiego handlu.

Głównym tematem tegorocznego SAP Forum Polska 2015 są innowacje, które stanowią kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej. Podczas prowadzonych paneli dyskusyjnych zastanawiano się, czy właściciele przedsiębiorstw dostrzegają potencjał działań e-commerce. Przedmiotem debaty był również sposób, w jaki partnerzy technologiczni dostarczają systemy odpowiadające na konkretne zapotrzebowania klientów. Wymaga to od nich przede wszystkim budowy profesjonalnego zespołu.

"W SAP Polska skupiliśmy się na poszerzeniu składu osobowego o ekspertów z dziedzin CRM i Customer Care, czyli biegłych w sprzedaży i zarządzaniu relacjami z konsumentami, którzy posiadają praktyczną wiedzę technologiczną. Sprzedaż za pośrednictwem sieci jest jednym z najważniejszych zjawisk biznesowych w Polsce i zagranicą, a SAP Polska buduje ofertę skrojoną na miarę potrzeb klienta, co wymaga doskonałej znajomości jego wymagań, oczekiwań i procesów biznesowych" - powiedziała PAP Kinga Piecuch, prezes Zarządu SAP Polska.

Dyskutanci podkreślali, że firmy odchodzą od współpracy wyłącznie z tuzami branży. SAP chętnie realizuje projekty z sektorem MŚP, który korzysta z możliwości nowych technologii, czego przykładem jest wykorzystanie flagowego produktu SAP Business One. Zaznaczono, iż mniejsze firmy bardzo szybko się unowocześniają chociażby dlatego, że zaawansowane technologie są wreszcie osiągalne kosztowo.

"Marketing cyfrowy, e-commerce oraz zarządzanie doświadczeniami klientów to według Gartnera trzy najważniejsze obszary inwestycji technologicznych. Będą one miały istotny wpływ na poprawę funkcjonowania biznesu firm do 2019 roku. Dlatego w kontekście e-commerce mówi się o cichej rewolucji w handlu. Firmy, które najlepiej zrozumieją cały proces zakupowy i wesprą się przy tym nowymi technologiami - zyskają" - komentuje Tomasz Niebylski, dyrektor działu wsparcia sprzedaży SAP Polska.

Konferencja SAP Forum Polska 2015 potrwa do 12 czerwca. Dokładna agenda dostępna jest na www.sap.pl/sap-forum.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.06.2015, 12:00
Źródło informacji SAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ