Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Program tegorocznego Forum będzie obfitował w debaty, bloki programowe, prezentacje raportów i wydarzenia specjalne podzielone na 12 ścieżek tematycznych dedykowanych kluczowym sektorom gospodarki i życia społecznego takich jak: Makroekonomia, Biznes i Zarządzanie, Energetyka, Innowacje, Ochrona Zdrowia, Nowa Gospodarka, Społeczeństwo, Państwo i Reformy.
Obrady Forum będą odbywać się pod hasłem "Jak zbudować silną Europę? Strategie dla przyszłości". Taki też będzie tytuł sesji otwierającej, w której udział zapowiedział francuski polityk, były premier i senator Jean-Pierre Raffarin. Europejskiej spójności i jedności zagrażają odśrodkowe siły polityczne i problemy gospodarcze. Jednocześnie stary kontynent musi stawić czoło coraz ostrzejszej globalnej rywalizacji ekonomicznej oraz konfliktom geopolitycznym, w tym coraz bardziej agresywnej Rosji. O sile Europy decydować będą przede wszystkim jej wzrost gospodarczy i bezpieczeństwo, dlatego też polityka Starego Kontynentu powinna koncentrować się na wzroście konkurencyjności, wsparciu innowacyjności i solidarności w polityce zewnętrznej. Czy możliwe jest połączenie tych trzech kierunków działań? Jak przezwyciężyć niestabilność polityczną tak wewnątrz wspólnoty jak i na jej granicach? Czy wart 300 miliardów plan Junckera, zasypie lukę inwestycyjną, i będzie wystarczającym impulsem dla gospodarek Unii? Na te pytanie szukać będą odpowiedzi uczestnicy nie tylko sesji plenarnej, ale i całego Forum.
Wnioski o akredytację przyjmowane są do środy, 2 września 2014.
Akredytacje przyznawane są zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie: www.forum-ekonomiczne.pl/dla-mediow/akredytacje/
Więcej informacji:
Łukasz Ciuba
e-miał: l.ciuba@isw.org.pl
tel. (22) 583 11 38
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.06.2015, 14:25 |
Źródło informacji | Fundacja Instytut Studiów Wschodnich |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |