Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Cieszy mnie ogromnie, że w tegorocznym sezonie mogę rywalizować w GP3. Dla mnie jako sportowca to przede wszystkim rywalizacja i walka o jak najlepsze miejsce na mecie, walka o zwycięstwo. Ten cel nie jest możliwy do realizacji bez wsparcia finansowego ze strony silnego sponsora i to dla mnie wielka radość, że dom maklerski HFT Brokers dostrzegł właśnie mnie i postanowił wspierać moje starania" - mówi Artur Janosz.
Świat sportów motorowych jest od lat związany z wielkim biznesem. To trend globalny, dobrze odbierany zarówno przez świat finansjery, jak i sportu. W przypadku HFT Brokers ma on szczególny wymiar - kompetencje charakterystyczne dla kierowców GP3 są tożsame z umiejętnościami zawodowych inwestorów.
"Jedną z głównych strategii domu maklerskiego HFT Brokers jest edukacja i rozwój inwestorów na rynku Polskim, dlatego naturalną konsekwencją naszych działań była decyzja o sponsoringu wschodzącej gwiazdy GP3 Artura Janosza. Wierzymy, że tak jak obecnie HFT Brokers staje się topowym domem maklerskim, Artur w najbliższej przyszłości będzie siedział za kierownicą Formuły 1 - mówi członek Zarządu HFT Brokers Tomasz Rulka. - Od samego początku budowania HFT Brokers jesteśmy przekonani, że inwestycja w wiedzę i szkolenia inwestorów zaprocentuje w przyszłości. Jednym z filarów HFT Brokers jest dostarczenie kompleksowego pakietu szkoleń oraz zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla inwestorów prowadzących swoje rachunki właśnie u nas. Ponadto HFT Brokers partycypując w inicjatywie Project Trader wyszukuje i wspiera najlepszych studentów, którzy chcą zostać profesjonalnymi traderami. Jestem przekonany, że dzięki naszemu zaangażowaniu, Artur jeszcze szybciej zasiądzie za kierownicą bolidu F1".
Dyrektor Zarządzający HFT Brokers Tomasz Uściński dodaje: "GP3 to seria wyścigów prezentujących najwyższą jakość, gdzie prędkość i precyzja budują przewagę, a o wygranej decydują ułamki sekund. Proszę mi uwierzyć, że z podobnymi wyzwaniami muszą się mierzyć nasi inwestorzy. Aby wygrać na rynku, muszą również szybko i precyzyjnie podejmować decyzje. Wykorzystywanie podobnych kompetencji było również istotne przy podjęciu decyzji o sponsorowaniu Artura i jego występów na torach wyścigowych".
"Artur to bardzo profesjonalnie podchodzący do swoich obowiązków kierowca. GP3 jest dla Artura bardzo dobrym wyborem. Dzięki wsparciu HFT Brokers, które dotyczy kilku sezonów, możemy śmiało planować dalsze etapy kariery Artura" - stwierdza Maurycy Kochański, menedżer Janosza.
KONTAKT:
HFT Brokers
Anna Szczechowska
e-mail: anna.szczechowska@hftbrokers.pl
tel. kom. + 48 887 872 203
-
Maurycy Kochański
e-mail: info@kochanskimanagement.com
tel. kom. +48 601 732 733
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.06.2015, 11:46 |
Źródło informacji | Core PR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ