Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KRUININGEN, Holandia, 19 czerwca 2015 r./PRNewswire/ - Firma Lamb Weston(R) poinformowała dzisiaj o wprowadzeniu nowej, globalnej tożsamości marki, wyrażonej za pomocą hasła "Seeing Possibilities in Potatoes" ("Dostrzec możliwości ukryte w ziemniakach"). Zmiana ta służy integracji wszystkich oddziałów Lamb Weston(R) na świecie dzięki wspólnej wizji marki, która przybliża wartość, jaką Lamb Weston(R) wnosi w działania swoich klientów.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150619/224580LOGO)
(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150619/224577)
(Zdjęcia: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150619/224314)
Kompleksowe badania w ponad siedmiu krajach na świecie wskazują, że cechą wyróżniającą Lamb Weston(R) jest pomysłowość.
"Nowe hasło doskonale wyraża istotę podejścia Lamb Weston(R), które opiera się na stałym rozwoju innowacyjnych rozwiązań przynoszących korzyści biznesowe klientom. Hasło 'Seeing possibilities in potatoes' trafnie określa to, do czego w Lamb Weston(R) codziennie dążymy" - stwierdził Bas Alblas, dyrektor wykonawczy spółki joint venture Lamb Weston / Meijer.
Firma zamierza realizować hasło "Seeing possibilities in potatoes" za pomocą nowych przedsięwzięć:
- Connoisseur Fries: klienci poszukują frytek o domowym smaku, a właściciele restauracji z segmentu casual dining stale pracują nad wprowadzaniem nowych, zróżnicowanych potraw do menu. Lamb Weston / Meijer wychodzi naprzeciw ich potrzebom, wprowadzając na rynek Connoisseur Fries (frytki dla koneserów);
- Potato Dippers: Badania wskazują, że klienci coraz częściej wybierają dania przeznaczone do wspólnego spożywania. Wizyta w restauracji to okazja do spotkań, dlatego firma Lamb Weston / Meijer stworzyła frytki Potato Dippers;
- Obsługa klienta: W bliskiej współpracy z klientami i ich partnerami logistycznymi Lamb Weston / Meijer oferuje dostawy w odpowiednich terminach, co pozwala na ograniczenie poziomu zapasów produktów i uwalnia kapitał obrotowy klientów.
"Jestem dumny, że w naszej organizacji znalazły się osoby, które mają znakomite pomysły i je realizują" - powiedział Bas Alblas.
W procesie globalnego wzrostu marka zachowała odrębne tożsamości w różnych częściach świata. "To ważny krok Lamb Weston(R) w kierunku wykorzystania naszego udział w rynku światowym, kształtowania większej rentowności i wzmocnienia rozpoznawalność marki na świecie" - stwierdziła Mascha Leijten, dyrektor ds. marketingu i rozwoju nowych oddziałów Lamb Weston / Meijer.
Lamb Weston / Meijer
Lamb Weston(R) to jedna z najważniejszych światowych marek zajmujących się wytwarzaniem wysokiej jakości produktów ziemniaczanych, które są dostępne w ponad 100 krajach świata. Firma Lamb Weston / Meijer, posiadająca siedzibę w holenderskim Kruiningen, działa na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (EMEA), dostarczając mrożone produkty ziemniaczane, np. Twisters(R) i suszone płatki ziemniaczane do klientów z branży gastronomicznej, restauracji szybkiej obsługi i segmentu detalicznego. Firma prowadzi pięć zakładów, trzy w Holandii, jeden w Wielkiej Brytanii i jeden w Austrii, zatrudniając 1 200 osób na terenie EMEA.
http://www.lambweston.eu
Źródło: Lamb Weston
KONTAKT:
FleishmanHillard Madeline van Vliet
tel. + 31-(0)20-406-5930
e-mail: madeline.vanvliet@fleishman.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.06.2015, 18:57 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu