Newsletter

Guillaume Jesel mianowany głównym wiceprezesem / dyrektorem naczelnym TOM FORD BEAUTY na świat

23.06.2015, 13:13aktualizacja: 23.06.2015, 13:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Spółka Estée Lauder Companies Inc. (NYSE:EL) podała w tym tygodniu do wiadomości, że Guillaume Jesel został mianowany na stanowisko głównego wiceprezesa / dyrektora naczelnego TOM FORD BEAUTY na świat. Na nowym stanowisku Jesel pokieruje tą globalną marką kosmetyków, współpracując z Tomem Fordem, prezesem i dyrektorem generalnym TOM FORD INTERNATIONAL, a jego zwierzchnikiem będzie John Demsey, prezes grupy Estée Lauder Companies.

"Guillaume jest niesamowity - stwierdził Tom Ford. - Niezwykle utalentowany, genialny człowiek biznesu i doskonały przywódca. Jestem zachwycony, że to właśnie on zostanie dyrektorem naczelnym TOM FORD BEAUTY na świat. Podczas pracy dla Estée Lauder Companies oraz całej kariery zawodowej miał on okazję zdobyć gruntowną wiedzę na temat globalnej branży kosmetycznej. Jego doświadczenie jest nieocenione w kontekście naszego wejścia na rynek chiński i kontynuacji rozwoju naszej działalności na całym świecie".

"Guillaume do tej pory wiele zdziałał na rzecz naszej marki i jesteśmy przekonani, że jego zdolności przywódcze i doświadczenie w branży kosmetycznej przyczynią się do osiągnięcia przez nią czołowej pozycji w tym sektorze" - powiedział John Demsey.

Kariera Guillaume w Estée Lauder Companies trwa już 14 lat i w tym czasie pełnił on szereg różnych funkcji kierowniczych, do których należało stanowisko wiceprezesa ds. globalnego marketingu kosmetyków do makijażu marki Estée Lauder, głównego wiceprezesa ds. marketingu globalnego i na terenie Ameryki Północnej w M·A·C Cosmetics. Guillaume wraz z zespołem kierowniczym odgrywał w M·A·C istotną rolę w kształtowaniu strategii marki. Jego bogate doświadczenie obejmuje wprowadzenie na rynek ponad 50 nowych produktów M·A·C rocznie i nadzorowanie marketingu pod kątem produktów i konsumentów. Guillaume Jesel miał także swój udział w kierowaniu przełomową współpracą z ikonami mody i popkultury oraz w kreowaniu czołowej pozycji marki w mediach społecznościowych, a także przyczynił się do sukcesu rewolucyjnych kampanii Viva Glam wspierających Fundusz M·A·C AIDS. Przed rozpoczęciem pracy w firmie Jesel realizował coraz bardziej odpowiedzialne zadania związane z marketingiem dla firmy Lancôme należącej do grupy L'Oréal.

TOM FORD BEAUTY

Marka TOM FORD BEAUTY, stworzona w 2005 r., działa w ponad 61 krajach i oferuje luksusowe zapachy, do których należą Tom Ford Black Orchid, Tom Ford Noir oraz kolekcja Tom Ford Private Blend. W 2012 r. marka TOM FORD BEAUTY weszła na rynek kosmetyków kolorowych, wprowadzając pełną gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry, zaprojektowaną z myślą o osiągnięciu efektu zmysłowych kolorów na doskonałym podkładzie, jakim jest nieskazitelna i promienna skóra. Obecnie marka kontynuuje wyznaczanie nowych trendów w zakresie luksusu i dobrego gustu w globalnej branży prestiżowych kosmetyków.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20150622006174/en/

Źródło: Estée Lauder Companies Inc.

KONTAKT:

Tom Ford Beauty

Media

Katherine Holmes

tel. 212-572-5438

e-mail: kaholmes@tomfordbeauty.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.06.2015, 13:13
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii