Newsletter

Konkurs fotograficzny CGAP 2015 przyjmuje zgłoszenia

24.06.2015, 10:58aktualizacja: 24.06.2015, 10:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wraz z obchodami dziesięciolecia pełnych sukcesu działań mających na celu promowanie najlepszych fotografii autorstwa zawodowców i amatorów z całego świata, kolejna edycja Konkursu fotograficznego organizacji przyjmuje zgłoszenia na rok 2015.

WASZYNGTON, 23 czerwca 2015 r. /PRNewswire/ - Wraz z obchodami dziesięciolecia pełnych sukcesu działań mających na celu promowanie najlepszych fotografii autorstwa zawodowców i amatorów z całego świata, kolejna edycja Konkursu fotograficznego organizacji przyjmuje zgłoszenia na rok 2015.

Multimedialna notatka prasowa dostępna jest tutaj:  http://www.multivu.com/players/English/7267353-cgap-photo-contest/ 

Photo -  http://photos.prnewswire.com/prnh/20150623/224869

Prześlij zgłoszenie do Konkursu fotograficznego CGAP 2015 przez internet do 9 września 2015 r.

W ciągu minionej dekady Konkurs fotograficzny CGAP przyczynił się do udokumentowania niesamowitych sposobów, w jakie dostęp do formalnych usług finansowych może wpłynąć na poprawienie losu najbiedniejszych. W tym okresie doszło do wielu zmian i przemian, na przykład pojawiły się innowacyjne platformy takie, jak cyfrowe usługi finansowe, które są zarówno źródłem wyzwań, jak i nadziei dla ponad 2 miliardów osób na świecie nieposiadających rachunków bankowych.

W celu skupienia uwagi na zmieniającej się przestrzeni integracji finansowej tegoroczna edycja konkursu obejmuje cztery motywy przewodnie: cyfrowe usługi finansowe, wykorzystanie usług finansowych przez kobiety, mikrofinanse dla małych przedsiębiorstw oraz rolnicy małoobszarowi wraz z rodzinami. Nadsyłane zgłoszenia mogą przedstawiać szereg produktów, instytucji i podejść w ramach wyznaczonych motywów oraz dotykać szerokiego zakresu problemów społecznych, gospodarczych, rozwojowych i technologicznych. Mile widziane są zgłoszenia z wszystkich regionów, zarówno z obszarów wiejskich, jak i miejskich.

Wśród zwycięzców poprzednich edycji znalazły się oszałamiające i kreatywne obrazy, które trafiły do najbardziej znanych globalnych środków przekazu. Magazyn The Guardian stwierdził, że edycja konkursu w roku 2014, do której wpłynęło 5 000 zgłoszeń z 95 krajów "podnosi świadomość na temat wagi rosnącego dostępu do usług finansowych". Natomiast publikacja Business Insider skomentowała, że konkurs przedstawia "budujące obrazy przedsiębiorców z krajów rozwijających się".

Zwycięzcy konkursu w roku 2015 otrzymają szereg nagród, włączywszy nagrody za pierwsze, drugie i trzecie miejsce, a także wyróżnienia regionalne oraz nagrodę publiczności przyznaną w drodze głosowania. Głosy oddawać będzie można od 10 do 17 września.

Pomóż pokazać światu przez fotografię "twarz" integracji finansowej i tego, w jaki sposób zwiększony dostęp do usług finansowych może poprawić los najbiedniejszych. Prześlij zdjęcia i udostępnij ogłoszenie wśród swoich kontaktów.

O CGAP

Grupa konsultacyjna wsparcia dla najbiedniejszych CGAP (Consultative Group to Assist the Poor) to globalna organizacja partnerska zrzeszająca 34 największe instytucje mające na celu szerzenie integracji finansowej. Organizacja CGAP tworzy innowacyjne rozwiązania z możliwością skalowania poprzez praktyczne badania i aktywne zaangażowanie w działania dostawców usług finansowych, decydentów i fundatorów. W siedzibie w Banku Światowym organizacja CGAP pracuje nad połączeniem pragmatycznego podejścia do odpowiedzialnego rozwoju rynkowego z platformą opartą na dowodach, działającą na rzecz rzecznictwa w celu zwiększenia dostępu do usług finansowych osób najbiedniejszych, dla których oznacza to poprawę ich bytu. Więcej informacji dostępnych jest pod adresem www.cgap.org.

Źródło: CGAP

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.06.2015, 10:58
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ