Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd HubStyle S.A. (Spółka, Emitent) informuje, że w związku ze strategicznymi transakcjami, w tym przejęciu przez Emitenta kontroli nad spółką Sugarfree sp. z o.o. (dawniej HubStyle sp. z o.o.) oraz sprzedażą pakietu akcji Morizon S.A., zdecydował o poinformowaniu Akcjonariuszy oraz Rady Nadzorczej o kierunkach, celach i sposobach realizacji nowej strategii Emitenta.
Zarząd zakłada, że kluczowym aktywem Grupy, jest spółka Sugarfree sp. z o.o. (dawniej HubStyle sp. z o.o.). Podkreśleniem zmiany strategii jest zmiana firmy Spółki na HubStyle.
Podstawowe założenia i kierunki wyznaczone Spółce przez Zarząd to:
- Koncentracja na szybko rosnących segmentach rynku e-commerce, poprzez wykorzystanie doświadczeń z tworzenia marki "Sugarfree" oraz sklepu internetowego sugarfree.pl.
- Dalszy rozwój marki Sugarfree oraz sklepu Sugarfree.pl poprzez rozwijanie asortymentu, działania marketingowe zwiększające rozpoznawalność marki, oraz wprowadzanie dalszych funkcjonalności i ułatwień dla klientów.
- Wprowadzanie i rozwój kolejnych marek własnych w segmencie modowym, oraz innych segmentach rynku e-commerce, gdzie ta się wykorzystać know-how oraz synergie z Sugarfree.
- Zajmowanie strategicznych pozycji w najbardziej obiecujących segmentach rynku e-commerce, poprzez inwestycje organiczne w nowe marki własne, a także selektywne akwizycje.
- Realizacja strategii zostanie sfinansowana ze środków pozyskanych poprzez sprzedaż pakietu akcji Morizon, a także innych aktywów, które nie są obecnie postrzegane jako kluczowe dla realizacji Strategii Rozwoju, w tym porównywarka cen Nokaut.pl.
Najważniejsze cele realizacji Strategii to zajęcie istotnej pozycji na polskim rynku e-commerce i budowa portfolio silnych marek własnych.
W przypadku w którym, Spółka nie znajdzie odpowiednich celów akwizycyjnych lub inwestycyjnych, Zarząd będzie proponował ich dystrybucję do Akcjonariuszy, m.in. poprzez skup akcji własnych.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.06.2015, 01:10 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |