Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd POLNORD SA ("Polnord", "Spółka"), w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 17/2015 z dnia 25.05.2015 r., wyraża pozytywne stanowisko w zakresie planowanego połączenia Polnord ("Spółka Przejmująca") z następującymi spółkami w 100% zależnymi: Polnord Marketing Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni oraz 10 H Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni ("Spółki Przejmowane").
Połączenie spółek nastąpi stosownie do treści art. 492 § 1 ust. 1 w zw. z art. 515 § 1 kodeksu spółek handlowych, poprzez przeniesienie całego majątku Spółek Przejmowanych na Spółkę Przejmującą, bez podwyższenia kapitału zakładowego Spółki Przejmującej, wobec tego, iż Spółka Przejmująca posiada 100% udziałów w kapitale zakładowym w Spółkach Przejmowanych.
Zasadniczym celem połączenia spółek jest uproszczenie struktury organizacyjnej Grupy Kapitałowej Polnord i w konsekwencji poprawa efektywności procesu zarządzania działalnością Grupy oraz obniżenie kosztów ogólnego zarządu.
Zarząd Spółki pozytywnie oceniając wpływ planowanego połączenia na działalność Polnord i Grupy Kapitałowej Polnord, rekomenduje Akcjonariuszom Spółki głosowanie, podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki zwołanego na dzień 30.06.2015 r., za podjęciem uchwały w sprawie połączenia spółek.
Podstawa prawna: Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 13 w związku z § 19 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19.02.2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.06.2015, 12:52 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |