Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Przedstawiciel tej czołowej chińskiej firmy specjalizującej się w promowaniu chińskiej kultury na arenie międzynarodowej, główny strateg firmy China Today International Peng Binge w porozumieniu z Klubem Kongresowym Stanów Zjednoczonych otrzymał zaproszenie do nowojorskiej kwatery głównej ONZ. Z ramienia firmy wziął udział w seminariach na temat międzynarodowych wymian kulturowych i sprezentował sekretarzowi generalnemu ONZ, Ban Ki-moonowi, kolekcję wykonanych ze złota i srebra znaczków przedstawiających chińskie znaki zodiaku, wyprodukowanych w zakładach firmy China Today International.
W skład kolekcji wchodzi zestaw szczegółowo odlewanych z dwóch metali szlachetnych znaczków wydanych w celu upamiętnienia 35. rocznicy wydania pierwszego znaczka z chińskim znakiem zodiaku. Jest to pierwsze w historii wydanie znaczków z chińskimi znakami zodiaku wykonanych z metali szlachetnych. Limitowana edycja pamiątkowych znaczków została zatwierdzona przez chińską pocztę. Główny rytownik pracujący nad pierwowzorem znaczka upamiętniającego rok małpy w 1980 r., Jiang Weijie, a także 12 rytowników specjalizujących się w znakach zodiaku wspólnie pracowało nad stworzeniem tej niepowtarzalnej pamiątkowej kolekcji, w której każdy znaczek jest uosobieniem stylu danego rytownika oraz odzwierciedla atrakcyjność i charyzmę chińskiej kultury.
Jak wyjaśnia Peng, w działaniach Chin na rzecz pokoju na świecie i ściślejszej współpracy kultura odgrywa znaczącą rolę w atrakcyjności kraju oraz zainteresowaniu Chinami wyrażonym przez fanów kultury i jej znaczeniu. Wysublimowana kultura kraju służy za pomost łączący świat, więc publika na całym świecie może dowiedzieć się więcej na jej temat, zrozumieć ją i pokochać Chiny. W różnych regionach świata poprzez szereg kanałów kontynuowane są wysiłki na rzecz zwiększenia zrozumienia i docenienia chińskiej kultury. Wraz z postępującą globalizacją pojawia się coraz więcej możliwości promocji i szerzenia zrozumienia chińskiej kultury na całym świecie, a także zachęcania do otwartego nastawienia odnośnie wiedzy na temat chińskich tradycji. Zmieniający się krajobraz jest bez wątpienia ogromną szansą dla chińskich firm zajmujących się kulturą, które chcą rozpowszechniać informacje.
Peng dodał, że Chiny skupiają na sobie coraz więcej zainteresowania oraz uwagi pasjonatów, którzy wyrażają szczery podziw odnośnie chińskiej kultury. Trend ten, który nigdy jeszcze nie był tak żywy, nazwano Chińską Gorączką oraz Gorączką Kolekcjonerów, których szczególnie interesują "chińskie kolekcje, które opowiadają historie". Kolekcje takie nie tylko przedstawiają bogatszy obraz i bardziej atrakcyjne połączenia kulturowe między kolekcjonerami na całym świecie, ale także obrazują pewien profil rozwoju Chin. Jest to jeszcze jednym sposobem na przyciągnięcie zainteresowania osób, które chcą wejść w bliższe związki z Chinami.
Firma China Today International jest wszechstronną firmą zajmującą się działalnością kulturową, skupiającą się na tworzeniu, projektowaniu, produkowaniu, sprzedaży i promocji pamiątek związanych z kulturą oraz kolekcji przedstawiających tradycje i kulturę współczesną Chin. Firma związana jest z organizacją i zarządzaniem dużymi wydarzeniami kulturowymi, włączywszy Olimpiadę w Pekinie, 60. rocznicę powstania Chińskiej Republiki Ludowej, targi Shanghai World Expo, Olimpiadę w Londynie w roku 2012 oraz puchar świata w Brazylii w 2014 roku. Firma może poszczycić się długoterminowym partnerstwem zarówno z narodową chińską pocztą, jak i z systemem bankowym. Poza tym firma kultywuje szereg szeroko zakrojonych relacji współpracy, w tym wspólne platformy z instytucjami kulturowymi oraz organizacjami związanymi z dziedzictwem pod egidą Narodowego Muzeum Pałacowego.
Źródło: China Today International
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.06.2015, 14:00 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |