Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd spółki Investment Friends S.A. z siedzibą w Płocku informuje, że w dniu 02.07.2015 roku, do siedziby Spółki wpłynęły zawiadomienia złożone przez czterech Członków Rady Nadzorczej Emitenta w trybie art. 160 ust. 1 Ustawy o obrocie, o transakcjach dokonanych przez osobę bliską osoby obowiązanej w rozumieniu art. 160 ust. 2 ustawy o obrocie. Osoby zobowiązane są Członkami Rady Nadzorczej.
Zgodnie z treścią otrzymanych przez Emitenta zawiadomień osoba bliska osoby obowiązanej w ramach obrotu zorganizowanego na rynku regulowanym
Dnia 29.05.2015r. nabyła 1 620 akcji Emitenta, po cenie 0,77 zł za 1 akcję,
Dnia 03.06.2015r. nabyła 400 akcji Emitenta, po cenie 0,78 zł za 1 akcję,
Dnia 05.06.2015r. nabyła 1 548 akcji Emitenta, po cenie 0,75 zł za 1 akcję,
Dnia 08.06.2015r. nabyła 200 akcji Emitenta, po cenie 0,77 zł za 1 akcję,
Dnia 12.06.2015r. nabyła 530 akcji Emitenta, po cenie 0,81 zł za 1 akcję,
Dnia 15.06.2015r. nabyła 520 akcji Emitenta, po cenie 0,81 zł za 1 akcję,
Dnia 16.06.2015r. nabyła 2 520 akcji Emitenta, po cenie 0,76 zł za 1 akcję,
Dnia 29.06.2015r. nabyła 700 akcji Emitenta, po cenie0,74 zł za 1 akcję.
Łącznie w transakcjach przeprowadzonych w ramach notowań ciągłych na rynku regulowanym w dniach od 29 maja 2015 r. do 29 czerwca 2015 r. osoba bliska osoby obowiązanej nabyła łącznie 8 038 akcji Emitenta po średniej cenie 0,76 złotych za każdą akcję.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.07.2015, 22:04 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |