Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w czerwcu 2015 r

09.07.2015, 09:31aktualizacja: 09.07.2015, 09:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 22/2015

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w czerwcu 2015 r. wyniosła 44,7 mln zł i była o 22% wyższa porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 253,8 mln zł i była wyższa o 13% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca wyniosła 111,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do czerwca 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2015 r. wyniósł 26,2 mln zł, co oznacza poziom o 26% wyższy niż w czerwcu roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 140,6 mln zł i była 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec czerwca składała się z 324 sklepów własnych o łącznej powierzchni 69,7 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż na koniec czerwca 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w czerwcu 2015 r. wyniosła 16,6 mln zł i była wyższa o 26% od osiągniętej w czerwcu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 1,9 mln zł i zmniejszyły się o 27% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w czerwcu 2015 r. wyniosła 18,5 mln zł i była wyższa o 17% od osiągniętej w czerwcu 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 99,0 mln zł i była wyższa o 25% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 14,3 mln zł i zmniejszyły się o 39% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 113,3 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec czerwca 2015r. miały łączną powierzchnię 34,9 tys. m2, tj. o 16% więcej niż w czerwcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,6 tys. m2, zatem o 30% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. m2, tj. była o 5% wyższa niż w czerwcu 2014 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.07.2015, 09:31
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ