Newsletter

Karlie Kloss nową twarzą kolekcji dżinsowej "Fit for You" marki EXPRESS

15.07.2015, 11:24aktualizacja: 15.07.2015, 11:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

COLUMBUS, Ohio, 15 lipca 2015 r. /PRNewswire/ - Firma EXPRESS, Inc. (NYSE: EXPR) ogłosiła dzisiaj Karlie Kloss twarzą nowej kolekcji dżinsowej EXPRESS na jesień 2015 r. Amerykańska supermodelka występuje w kampanii reklamowej marki "Fit for You" w obiektywie Lachlana Baileya i stylizacji Claire Richardson. Oficjalna kampania rusza w lipcu 2015 r. w druku, mediach cyfrowych, sklepach i na platformach społecznościowych.

Wideo - http://origin-qps.onstreammedia.com/origin/multivu_archive/PRNA/ENR/236021-Karlie-Kloss_EXPRESS.mp4

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150713/235999

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150713/236000

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20130910/NY76292LOGO

W kampanii reklamowej Karlie pozuje w trzech stylach dżinsowych: girlfriend, flare oraz legging, które leżą u podstaw stylu marki EXPRESS bazującego na fitnessie, modzie i indywidualizmie. „Karlie jest nowoczesną idolką - komentuje David Kornberg, prezes i dyrektor wykonawczy firmy EXPRESS. - Dzięki pozycji gwiazdy mediów społecznościowych i wysiłkom filantropijnym Karlie jest źródłem inspiracji i motywacji dla młodych kobiet na całym świecie, które mogą poczuć się pewniej. Naturalne piękno i bezpretensjonalny styl Karlie idealnie sprawdzają się w szerzeniu świeżego, nowoczesnego ujęcia nieodzownego amerykańskiego elementu ubioru, czyli świetnie dopasowanej pary dżinsów. Cieszymy się z partnerstwa z Karlie Kloss w promocji najnowszej kolekcji dżinsów marki EXPRESS” - dodaje prezes.

Jesienna kolekcja dżinsowa marki EXPRESS dostępna będzie w sklepach i przez Internet na stronie express.com już na początku miesiąca. Motywem przewodnim kolekcji są najlepiej dopasowane dżinsy o trwałej konstrukcji. W ramach kolekcji znajdzie się cała gama nowoczesnych przetartych i niespotykanych tkanin, włączywszy nowy dżins Performance Stretch wykonany z przełomowej tkaniny zachowującej kształt w ciągu dnia. Klienci mogą zapoznać się z najnowszymi trendami i znaleźć idealną parę na stronie express.com, w sklepach lub śledząc #ExpressJeans na portalu Instagram (@ExpressRunway), Twitter (@ExpressLife) lub Facebook (EXPRESS).

EXPRESS, Inc.

Marka EXPRESS jest specjalistyczną marką odzieżową i akcesoryjną oferującą towary dla pań i panów z grupą docelową w wieku od 20 do 30 lat. Firma szczyci się ponad 30-letnim doświadczeniem w oferowaniu wyróżniającego się połączenia stylu i jakości w dobrej cenie sprawdzającego się w pracy, na co dzień, na wyjścia i wszędzie tam, gdzie pojawia się odzież dżinsowa. W tej chwili marka posiada ponad 600 sklepów i outletów znajdujących się w tętniących życiem centrach handlowych, centrach rozrywkowych i przy głównych ulicach na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady i w Portoryko. Produkty marki EXPRESS dostępne są także w obiektach franczyzowych na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej i RPA. Firma także promuje i sprzedaje swoje produkty w sklepie internetowym na stronie: www.express.com oraz przez aplikację na urządzenia mobilne z systemem iOS.

Źródło: Express, Inc.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.07.2015, 11:24
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ