Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie przekazuje do publicznej wiadomości treść otrzymanego w dniu 3 sierpnia 2015 roku od firmy INTERCONTACT Beteiligungsgesellschaft mbH ("INTERCONTACT") z siedzibą w Heillbronn (Niemcy), zawiadomienia w sprawie zmiany procentowego udziału głosów na WZ Spółki w brzmieniu jak poniżej:
INTERCONTACT Beteiligungsgesellschaft mbH z siedzibą w Niemczech ("INTERCONTACT"), jako akcjonariusz spółki INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą Cholerzynie, Cholerzyn 382, 32-060 Liszki ("INTERSPORT"), stosownie do art. 69 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych z dnia 29 lipca 2005 roku ("Ustawa") informuje, że w wyniku konwersji (zamiany) praw z papierów wartościowych dokonanej na mocy Uchwały Zarządu INTERSPORT Polska S.A. z dnia 27 lipca 2015 roku - raport bieżący spółki z dnia 27 lipca 2015 roku, nr 29/2015) co skutkowało zmianą ogólnej liczby głosów na Walnym Zgromadzeniu INTERSPORT Polska S.A., (było: 20.600.000 głosów, po konwersji: 20.500.000 głosów) - nastąpiła zmiana procentowego udziału głosów Spółki INTERCONTACT Beteiligungsgesellschaft mbH na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy INTERSPORT Polska S.A. w efekcie której INTERCONTACT przekroczył pułap 25% głosów.
Jednocześnie, na podstawie art. 69 pkt. 4 Ustawy oświadczamy że:
1. Zdarzeniem powodującym zmianę udziału, którego dotyczy zawiadomienie była Uchwała Zarządu INTERSPORT Polska S.A. z dnia 27 lipca 2015 roku dotycząca konwersji 100.000 (słownie: sto tysięcy) sztuk akcji imiennych serii A o wartości nominalnej 0,10 zł (zero złotych dziesięć groszy) każda, uprzywilejowanych co do prawa głosu na Walnym Zgromadzeniu w ten sposób, że jedna akcja uprzywilejowana daje prawo do 2 (dwóch) głosów na Walnym Zgromadzeniu, na akcje zwykłe na okaziciela - raport bieżący spółki z dnia 27 lipca 2015 roku, nr 29/2015.
2. Przed dniem 27 lipca 2015 roku INTERCONTACT posiadał:
- 1.666.666 akcji imiennych serii C1 o numerach od C1 0000001 do C1 1666666, uprawniających do 3.333.332 głosów na Walnym Zgromadzeniu, co stanowi 11,96% udział w kapitale zakładowym oraz 16,18% udział w ogólnej liczbie głosów,
- 1.166.668 akcji na okaziciela serii C2, uprawniających do 1.166.668 głosów na Walnym Zgromadzeniu, co stanowi 8,37% udział w kapitale zakładowym oraz 5,66% udział w ogólnej liczbie głosów,
- 650.000 akcji na okaziciela serii E, uprawniających do 650.000 głosów na Walnym Zgromadzeniu, co stanowi 4,67% udział w kapitale zakładowym oraz 3,16% udział w ogólnej liczbie głosów.
Łącznie przed dniem 27 lipca 2015 roku INTERCONTACT posiadał 3 483 334 akcji Spółki INTERSPORT Polska S.A. uprawniających do oddania 5 150 000, co stanowiło wówczas 25% kapitału zakładowego oraz 25% udziału w ogólnej liczbie głosów na WZ.
3. Po konwersji w dniu 27 lipca 2015 roku INTERCONTACT posiada:
- 1.666.666 akcji imiennych serii C1 o numerach od C1 0000001 do C1 1666666, uprawniających do 3.333.332 głosów na Walnym Zgromadzeniu, co stanowi 11,96% udział w kapitale zakładowym oraz 16,26% udziału w ogólnej liczbie głosów,
- 1.166.668 akcji na okaziciela serii C2, uprawniających do 1.166.668 głosów na Walnym Zgromadzeniu, co stanowi 8,37% udział w kapitale zakładowym oraz 5,69% udział w ogólnej liczbie głosów,
- 650.000 akcji na okaziciela serii E, uprawniających do 650.000 głosów na Walnym Zgromadzeniu, co stanowi 4,67% udział w kapitale zakładowym oraz 3,17 udział w ogólnej liczbie głosów.
Łącznie po konwersji w dniu 27 lipca 2015 roku INTERCONTACT posiada 3 483 334 akcji Spółki INTERSPORT Polska S.A. uprawniających do oddania 5 150 000, co stanowi obecnie 25% kapitału zakładowego oraz 25,12% udziału w ogólnej liczbie głosów na WZ.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.08.2015, 17:20 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |