Pobierz materiał i Publikuj za darmo
mytaxi, aplikacja do zamawiania taksówek, oficjalnie uruchomiła swój oddział w Krakowie. Przygotowania do startu trwały kilka miesięcy i miały przede wszystkim na celu pozyskanie kierowców, posiadających krakowską licencję taxi, by zbudować bazę taksówek mogącą zapewnić usługę na znanym już użytkownikom mytaxi poziomie.
"Udało nam się zebrać pokaźną flotę blisko 200 taksówek, która umożliwi nam sprawną obsługę klientów w Krakowie - komentuje Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce. - Chcemy, aby ta liczba systematycznie rosła, dlatego też oferujemy kierowcom preferencyjne warunki przystąpienia, m.in. zwolnienie z prowizji do końca roku i wysokie premie za aktywność. Przewidzieliśmy również promocję dla mieszkańców Krakowa, którzy przez pierwszy miesiąc będą mogli testować naszą usługę za połowę ceny" - dodaje Krzysztof Urban.
Taksówki za połowę
Akcja 50% taniej z powodzeniem była już organizowana w innych miastach, w których operuje mytaxi i opiera się na wykorzystaniu opcji "Płać przez Aplikację", pierwszego w Polsce mobilnego systemu płatności za taksówkę z poziomu aplikacji. W Krakowie promocja potrwa do 4 października. Aby z niej skorzystać należy:
- ściągnąć bezpłatną aplikację mytaxi na iOS, Android lub Windows Phone,
- zarejestrować w aplikacji wybrany sposób płatności: kartę VISA, MasterCard lub konto PayPal,
- zamówić taksówkę wybierając opcję "Płać przez Aplikację".
Po zakończeniu kursu taksówkarz zainicjuje proces płatności wprowadzając na swoim smartfonie cenę za przejazd zgodnie ze wskazaniem taksometru. Sekundę później cena wyświetli się na smartfonie pasażera w celu zatwierdzenia jej indywidualnym hasłem użytkownika. Cały proces płatności odbywa się w sposób bezpieczny i przejrzysty w ciągu kilku sekund, a potwierdzenie transakcji i informacje o kursie wysyłane są na podany przez pasażera adres email.
mytaxi w skrócie
mytaxi to pionier wśród aplikacji do zamawiania taksówek przy użyciu smartfona, której stuprocentowym właścicielem jest Daimler AG, firma znana przede wszystkim z produkcji samochodów. mytaxi łączy bezpośrednio kierowcę z pasażerem, bez pośrednictwa centrali. Atutem takiego rozwiązania jest przejrzystość - pasażer rozpoznaje kierowcę dzięki zdjęciu, imieniu i nazwisku, numerowi telefonu. Od razu może też ustalić koszt przejazdu, na jaki się zgadza, poprzez wybór stawki za km. Po złożeniu zamówienia, na bieżąco może śledzić przyjazd taksówki na ekranie swojego telefonu, a po skończonym kursie może ocenić podróż i kierowcę za pomocą gwiazdek. Dodatkowo, jeśli kierowca mu odpowiadał - może dodać go do swoich ulubionych, aby na przyszłość aplikacja wyszukiwała go dla niego w pierwszej kolejności. mytaxi umożliwiając ocenę kursu podnosi jakość i zwiększa przejrzystość działalności taksówkarskiej, reagując w ten sposób na potrzeby branży. Współpracuje jedynie z licencjonowanymi taksówkarzami, łącząc potencjał nowych technologii z tradycją branży taksówkarskiej, pokazując, że można być innowacyjnym i jednocześnie przestrzegać lokalnego prawa. Oprócz korzyści dla pasażerów, mytaxi oferuje także szereg korzyści dla kierowców, m.in.: brak miesięcznego abonamentu, ponoszenie opłat za prowizję tylko za zrealizowane kursy, szkolenia, możliwość budowania szerokiej bazy stałych klientów oraz dostęp do innowacyjnego systemu, będącego źródłem nowych klientów.
Kraków to już drugie po Warszawie miasto w Polsce, do którego dotarła rewolucja mytaxi i jeszcze w tym roku planowany jest start w kolejnych.
mytaxi
mytaxi jest usługą firmy Intelligent Apps GmbH. Aplikacja została powołana do życia w czerwcu 2009 roku przez dwóch założycieli Niclausa Mewesa i Svena Külpera. Start-up z Hamburga jest pionierem i liderem na europejskim rynku, zatrudnia ponad 150 pracowników w Polsce, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii i we Włoszech. Aplikacja do zamawiania taksówek umożliwia bezpośrednie połączenie pomiędzy kierowcą i pasażerem. Obecnie 100% udziałowcem mytaxi jest Daimler AG.
Kontakt dla prasy:
Marta Drogosz
Clue PR
tel. kom. +48 504 550 574
e-mail: marta.drogosz@cluepr.pl
-
Agnieszka Ciesek
Clue PR
tel. kom. +48 516 186 720
e-mail: agnieszka.ciesek@cluepr.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.09.2015, 12:25 |
Źródło informacji | mytaxi |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT