Newsletter

Huawei gospodarzem drugiego globalnego forum usługodawców w poszukiwaniu sposobów na prowadzenie operacji i budowanie infrastruktur wspomagających nowy wzrost

15.09.2015, 14:54aktualizacja: 15.09.2015, 14:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ZURYCH, 15 września 2015 r. /PRNewswire/ - Firma Huawei dokonała dziś otwarcia drugiego globalnego forum usługodawców w Zurychu w Szwajcarii. Odbywające się - z motywem przewodnim poszukiwania sposobów na prowadzenie operacji i budowania infrastruktur wspomagających nowy wzrost - dwudniowe wydarzenie przyciągnęło ponad 300 gości spośród największych na świecie dostawców, organizacji zajmujących się standardami, społeczności open source, instytucji analitycznych, partnerów i środków przekazu. Tegoroczne forum ma na celu wymianę doświadczeń, innowacji, najlepszych praktyk oraz przywództwa na rzecz postępu nowego wzrostu w ramach poszukiwania sposobów na prowadzenie operacji i budowanie infrastruktur telekomunikacyjnych w erze cyfrowej podlegającej nieustannym zmianom.

Pełniący obowiązki mobilnego dyrektora wykonawczego w firmie Huawei Eric Xu wygłosił mowę powitalną na temat zmiany myślenia na operacje skupiające się na kliencie pod tytułem "A Shift in Mindset towards Customer Experience-driven Operations". W przemówieniu dyrektor Xu objaśnił zmiany, jakie przeszły doświadczenia klienta i jak te zmiany wpłynęły na transformacje w operacjach i infrastrukturze dostawców.

"Wraz z ciągle ewoluującymi doświadczeniami użytkownika musimy odejść od myślenia skupiającego się na sieci. Powinniśmy koncentrować się na doświadczeniach użytkowników końcowych i przyjąć podejście odgórne w celu wykorzystania operacji agile i modeli usług, których będą potrzebować użytkownicy. Musimy przewodzić prawdziwej transformacji w zakresie operacji, która to obejmie zmiany w organizacji, procesach, systemach informatycznych i infrastrukturach. W obliczu tych zmian firma Huawei także musi się zmienić. Zwykłe dostarczanie produktów to za mało, abyśmy mogli sprostać oczekiwaniom i wymaganiom klientów. W miejsce tego Huawei musi oferować dostawę z rozwiązaniami biznesowymi poprzez wykorzystanie nowego modelu usługowego. Firma Huawei rozpoznaje także transformację operacji jako priorytet strategiczny. W ciągu następnych trzech lat firma Huawei zainwestuje 350 milionów dolarów w rozwój metodologii, narzędzi i platform wspierających transformacje operacji oraz infrastruktury informatycznej. Aby wesprzeć transformacje dostawców, dostarczymy kompletny zestaw rozwiązań biznesowych obejmujący doradztwo i usługi integracji systemów" – wyjaśnił dyrektor.

Dr Howard Liang, wiceprezes wyższego szczebla i prezes globalnego działu usług technicznych w firmie Huawei, podkreślił, że "doświadczenia klienta stały się główną siłą – to one właśnie kształtują poszukiwania nowych sposobów na prowadzenie operacji i budowanie infrastruktur informatycznych, a ostatecznie mają odbicie w wynikach biznesowych. Poprawa doświadczeń klienta to nie jest kwestia jednego dnia. Transformacja operacji i infrastruktury wymaga współpracy wszystkich graczy z branży, dzielenia się pomysłami i wnoszenia nowych idei w celu stworzenia wartości biznesowej i rozwiązania problemów pojawiających się w trakcie tej podróży. Firma Huawei zapewni doradztwo i rozwiązania integracji systemów w celu wsparcia strategii transformacji dostawców i utworzenia nowej wartości" – dodał wiceprezes.

W trakcie forum kierownictwo firm Telefonica, Orange, BT, Vodafone, DT, EE, Sunrise, Ooredoo, TM Forum, The Open Group, McKinsey & Company, SAP, OPNFV, ETSI, Forrester oraz Light Reading będzie dzieliło się strategiami transformacji informatycznych, wynikami badań i najlepszymi praktykami w tej dziedzinie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.huawei.com/minisite/gsf2015/.

O Huawei

Firma Huawei to wiodący na świecie dostawca rozwiązań teleinformatycznych. Naszym celem jest zbudowanie lepiej połączonego świata przy jednoczesnym działaniu w poczuciu odpowiedzialności społecznej, umożliwiając innowacje na rzecz społeczeństwa informacyjnego i przyczyniając się do rozwoju branży na zasadzie kolaboracji. Działając na podstawie innowacji skupiającej się na użytkownikach i otwartych partnerstwach, firma Huawei rozwinęła portfolio teleinformatyczne o zakresie end-to-end, które zapewnia klientom przewagę konkurencyjną w sieciach telekomunikacyjnych i korporacyjnych, urządzeniach i rozwiązaniach w chmurze. 170 000 pracowników firmy Huawei na całym świecie z oddaniem skupia się na tworzeniu maksymalnej wartości dla operatorów telekomunikacyjnych, korporacji i klientów. Nasze innowacyjne rozwiązania, produkty i usługi teleinformatyczne wykorzystywane są w ponad 170 krajach i regionach, służąc ponad jednej trzeciej światowej populacji. Powstała w 1987 roku firma Huawei jest spółką prywatną pozostającą w pełnym posiadaniu pracowników.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.huawei.com lub na platformach społecznościowych:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/Huawei

http://www.facebook.com/Huawei

http://www.google.com/+Huawei

http://www.youtube.com/Huawei

Źródło: Huawei

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.09.2015, 14:54
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ