Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom bardzo określonej grupy docelowej, której zależy na tym, aby mieć większą kontrolę nad swoimi wakacjami. To często ludzie zapracowani, którzy nie chcą tracić czasu na szukanie agenta i oferty. Dajemy im moźliwość natychmiastowej rezerwacji przelotu i hotelu, które sami wybiorą" - opowiada Paul Evans, jej założyciel i CEO.
Lowcosttravelgroup kieruje swoją ofertę do tych, którzy nie chcą płacić za to, z czego i tak nie skorzystają. Dzięki rezygnacji z dodatkowych świadczeń klienci nie muszą płacić także wysokich marż dla pośredników, tak jak w przypadku pełnych pakietów od organizatorów turystyki. Jednocześnie cały czas mogą liczyć na wsparcie ze strony całodobowego biura obsługi klienta dostępnego telefonicznie i online.
Choć w Polsce ani marka lowcosttravelgroup, ani jej serwisy nie są tak rozpoznawalne, jak w Wielkiej Brytanii, to właśnie Kraków został wybrany przez zarząd firmy na siedzibę kolejnego oddziału.
"Kraków był oczywistą decyzją z wielu powodów. Jest to miasto atrakcyjne dla biznesu - macie świetną infrastrukturę lokalną oraz połączenia lotnicze z niemal całym światem. Atutem jest także centralna lokalizacja w Europie. Oprócz tego to miasto studenckie, co dla pracodawcy oznacza możliwość rektutacji wyszkolonej kadry. Jak widać, nie pomyliliśmy się" - mówi Roger Parks, Group HR Director.
W tej chwili zatrudnionych w krakowskim biurze lowcosttravelgroup jest niemal 200 osób. "Firma rozwija się dynamicznie. Do końca roku chcielibyśmy zatrudniać około 300 pracowników. Ale ta liczba może się zmienić - na początku miało tu pracować jedynie około stu osób" - komentuje Justyna Łyko–Kowalska, Senior Operations Manager Poland.
"Lowcosttravelgroup wciąż poszukuje nowych pracowników: Szukamy ludzi ambitnych, kreatywnych i energicznych, którzy pragną się rozwijać i mieć realny wpływ na losy firmy. W przeciwieństwie do innych zlokalizowanych w Krakowie korporacji, lowcosttravelgroup nie jest firmą outsourcingową. Jesteśmy tu, by zostać i się rozwijać" - podkreśla Justyna Łyko–Kowalska, Senior Operations Manager Poland.
KONTAKT:
Justyna Łyko-Kowalska
General Manager Poland
tel. kom. +48 607 457 303
e-mail: justyna.lyko-kowalska@lowcosttravelgroup.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.09.2015, 18:41 |
| Źródło informacji | Lowcosttravelgroup Ltd. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Podróż kulinarna w rytmie staropolskich tradycji - gęsina w menu LOT Business Class
- PLL LOT wprowadzają wyjątkowe danie - gęsinę, która jest dostępna w listopadzie na wszystkich rejsach dalekodystansowych z Warszawy i Krakowa w LOT Business Class.
- Nowa propozycja przewoźnika to danie w duchu staropolskiej tradycji, które od wieków symbolizuje obfitość i ciepło domowego ogniska.
- PLL LOT konsekwentnie promują polskie dziedzictwo kulinarne i wspierają lokalnych producentów, zapraszając pasażerów do odkrywania rodzimych smaków na pokładzie.- 03.11.2025, 16:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT
-
Image
Urząd Zamówień Publicznych: jesteśmy prawdziwą skarbnicą danych, z których może skorzystać cała polska gospodarka PAP
Tylko w poprzednim roku, na podstawie Prawa Zamówień Publicznych, udzielonych zostało ok. 153 tys. zamówień na kwotę ponad 330 mld złotych. Z każdym z nich był związany olbrzymi wolumen cennych danych, których integracja mogłaby pozwolić na optymalizację polityk publicznych, przekrojową analizę rynku, przewidywanie makroekonomicznych trendów czy lepsze zarządzanie procesem zakupowym. Stworzenie tej nowej architektury danych o zamówieniach publicznych w Polsce, realizowane przez Urząd Zamówień Publicznych, uzyskało właśnie wsparcie Komisji Europejskiej i Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD).- 03.11.2025, 15:41
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
IV Kongres „Dialog o Gospodarce” - razem kształtujemy bezpieczną przyszłość
27 października w Warszawie odbyła się czwarta edycja Kongresu „Dialog o Gospodarce”, organizowanego przez Federację Przedsiębiorców Polskich.- 03.11.2025, 13:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Federacja Polskich Przedsiębiorców
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ