Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom bardzo określonej grupy docelowej, której zależy na tym, aby mieć większą kontrolę nad swoimi wakacjami. To często ludzie zapracowani, którzy nie chcą tracić czasu na szukanie agenta i oferty. Dajemy im moźliwość natychmiastowej rezerwacji przelotu i hotelu, które sami wybiorą" - opowiada Paul Evans, jej założyciel i CEO.
Lowcosttravelgroup kieruje swoją ofertę do tych, którzy nie chcą płacić za to, z czego i tak nie skorzystają. Dzięki rezygnacji z dodatkowych świadczeń klienci nie muszą płacić także wysokich marż dla pośredników, tak jak w przypadku pełnych pakietów od organizatorów turystyki. Jednocześnie cały czas mogą liczyć na wsparcie ze strony całodobowego biura obsługi klienta dostępnego telefonicznie i online.
Choć w Polsce ani marka lowcosttravelgroup, ani jej serwisy nie są tak rozpoznawalne, jak w Wielkiej Brytanii, to właśnie Kraków został wybrany przez zarząd firmy na siedzibę kolejnego oddziału.
"Kraków był oczywistą decyzją z wielu powodów. Jest to miasto atrakcyjne dla biznesu - macie świetną infrastrukturę lokalną oraz połączenia lotnicze z niemal całym światem. Atutem jest także centralna lokalizacja w Europie. Oprócz tego to miasto studenckie, co dla pracodawcy oznacza możliwość rektutacji wyszkolonej kadry. Jak widać, nie pomyliliśmy się" - mówi Roger Parks, Group HR Director.
W tej chwili zatrudnionych w krakowskim biurze lowcosttravelgroup jest niemal 200 osób. "Firma rozwija się dynamicznie. Do końca roku chcielibyśmy zatrudniać około 300 pracowników. Ale ta liczba może się zmienić - na początku miało tu pracować jedynie około stu osób" - komentuje Justyna Łyko–Kowalska, Senior Operations Manager Poland.
"Lowcosttravelgroup wciąż poszukuje nowych pracowników: Szukamy ludzi ambitnych, kreatywnych i energicznych, którzy pragną się rozwijać i mieć realny wpływ na losy firmy. W przeciwieństwie do innych zlokalizowanych w Krakowie korporacji, lowcosttravelgroup nie jest firmą outsourcingową. Jesteśmy tu, by zostać i się rozwijać" - podkreśla Justyna Łyko–Kowalska, Senior Operations Manager Poland.
KONTAKT:
Justyna Łyko-Kowalska
General Manager Poland
tel. kom. +48 607 457 303
e-mail: justyna.lyko-kowalska@lowcosttravelgroup.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.09.2015, 18:41 |
Źródło informacji | Lowcosttravelgroup Ltd. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
BioMaxima SA zaprasza inwestorów na konferencję wynikową
Zarząd BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej zaprasza inwestorów na konferencję, podczas której zaprezentowany zostanie raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. W trakcie spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, zarząd podsumuje ubiegły rok a także odpowie na pytania inwestorów.- 30.04.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BioMaxima S.A.