Newsletter

Kraków: Lowcostravelgroup, brytyjska firma turystyczna, otwiera swoją pierwszą siedzibę w Polsce

23.09.2015, 18:41aktualizacja: 23.09.2015, 18:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lowcostravelgroup
Lowcostravelgroup
Lowcosttravelgroup, powstała w 2004 roku w Wielkiej Brytanii, działa już w ponad 60 krajach na świecie. Za pośrednictwem dwóch głównych serwisów internetowych lowcostholidays.com i lowcostbeds.com firma oferuje noclegi w hotelach na całym świecie oraz przeloty w konkurencyjnych cenach.

"Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom bardzo określonej grupy docelowej, której zależy na tym, aby mieć większą kontrolę nad swoimi wakacjami. To często ludzie zapracowani, którzy nie chcą tracić czasu na szukanie agenta i oferty. Dajemy im moźliwość natychmiastowej rezerwacji przelotu i hotelu, które sami wybiorą" - opowiada Paul Evans, jej założyciel i CEO.

Lowcosttravelgroup kieruje swoją ofertę do tych, którzy nie chcą płacić za to, z czego i tak nie skorzystają. Dzięki rezygnacji z dodatkowych świadczeń klienci nie muszą płacić także wysokich marż dla pośredników, tak jak w przypadku pełnych pakietów od organizatorów turystyki. Jednocześnie cały czas mogą liczyć na wsparcie ze strony całodobowego biura obsługi klienta dostępnego telefonicznie i online.

Choć w Polsce ani marka lowcosttravelgroup, ani jej serwisy nie są tak rozpoznawalne, jak w Wielkiej Brytanii, to właśnie Kraków został wybrany przez zarząd firmy na siedzibę kolejnego oddziału.

"Kraków był oczywistą decyzją z wielu powodów. Jest to miasto atrakcyjne dla biznesu - macie świetną infrastrukturę lokalną oraz połączenia lotnicze z niemal całym światem. Atutem jest także centralna lokalizacja w Europie. Oprócz tego to miasto studenckie, co dla pracodawcy oznacza możliwość rektutacji wyszkolonej kadry. Jak widać, nie pomyliliśmy się" - mówi Roger Parks, Group HR Director.

W tej chwili zatrudnionych w krakowskim biurze lowcosttravelgroup jest niemal 200 osób. "Firma rozwija się dynamicznie. Do końca roku chcielibyśmy zatrudniać około 300 pracowników. Ale ta liczba może się zmienić - na początku miało tu pracować jedynie około stu osób" - komentuje Justyna Łyko–Kowalska, Senior Operations Manager Poland.

"Lowcosttravelgroup wciąż poszukuje nowych pracowników: Szukamy ludzi ambitnych, kreatywnych i energicznych, którzy pragną się rozwijać i mieć realny wpływ na losy firmy. W przeciwieństwie do innych zlokalizowanych w Krakowie korporacji, lowcosttravelgroup nie jest firmą outsourcingową. Jesteśmy tu, by zostać i się rozwijać" - podkreśla Justyna Łyko–Kowalska, Senior Operations Manager Poland.

KONTAKT:

Justyna Łyko-Kowalska

General Manager Poland

tel. kom. +48 607 457 303

e-mail: justyna.lyko-kowalska@lowcosttravelgroup.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 23.09.2015, 18:41
Źródło informacji Lowcosttravelgroup Ltd.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ