Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Dlaczego święto? Bo jest co świętować! Okazuje się, że Polakom coraz bardziej zależy na zrównoważonym rozwoju.
"Kilka lat temu kupienie kawy z certyfikatem albo papieru z recyklingu było wyzwaniem. Dziś zwiększa się liczba takich produktów, jak i miejsc, w których są sprzedawane. Skoro my, konsumenci mamy łatwiejszy dostęp do ekologicznych i etycznych produktów, tym bardziej instytucje publiczne jako ważni gracze na rynku, powinni kupować odpowiedzialnie i wpływami z naszych podatków "nagradzać" etycznych i ekologicznych producentów" - mówi Marysia Huma, prezeska FKO.
Przedstawicieli mediów zapraszamy na śniadanie prasowe (godz. 10:00). Na dziennikarzy czekać będą zdrowe i lokalne smakołyki przygotowane przez Wrzenie Świata. Tuż po spotkaniu zapraszamy na debatę o tym, czy instytucje publiczne mogą kupować odpowiedzialnie. W programie są również warsztaty o tym, kto i jak uszył nasze buty oraz dyskusja o sytuacji polskich szwaczek.
Jak wynika z badań przeprowadzonych w czerwcu 2015 r. przez firmę Nielsen na zlecenie Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie, aż 63% Polek i Polaków mogłoby zapłacić więcej za buty wyprodukowane zgodnie ze standardami ochrony środowiska i z poszanowaniem praw człowieka: "Polskie społeczeństwo jest gotowe w sposób pozytywny wpływać na poprawę przestrzegania praw człowieka i standardów środowiskowych" - tłumaczy Joanna Szabuńko, wiceprezeska FKO.
Na Targu Odpowiedzialnej Mody będzie można kupić ubrania polskich projektantów. Na chętnych czeka pokaz filmów krótkometrażowych oraz dokumentu "THE TRUE COST".
Data: 3 października 2015
Miejsce: Faktyczny Dom Kultury, Warszawa, ul. Gałczyńskiego 12
KONTAKT:
Anna Paluszek
tel. +48 508 349 598
e-mail: anna@ekonsument.pl
-
Joanna Szabuńko
tel. +48 510 90 77 33
e-mail: joanna@ekonsument.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.09.2015, 17:39 |
Źródło informacji | Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT