Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wydawnictwo powstaje dzięki wsparciu Funduszy norweskich i EOG. Magazyn stał się zatem naturalną platformą informacji na temat działań i sukcesów dotychczasowych beneficjentów tych funduszy.
Biorąc udział w wydarzeniu będą Państwo mogli nie tylko osobiście poznać osoby, które już realizują swoje przedsięwzięcia dzięki wsparciu Funduszy norweskich i EOG, ale również dowiedzieć się, jakie rezultaty zostały już osiągnięte przy pomocy tych środków.
W wydarzeniu będą uczestniczyć:
- Marta Borowska, redaktor naczelna;
- Małgorzata Zalewska, zastępca dyrektora Departamentu Programów Pomocowych MIiR;
- Dariusz Paczkowski współprezes Fundacji Klamra realizującej projekt "Mow@ Miłości";
- Łucja Koch, koordynator projektu Żydowskie Dziedzictwo Kulturowe, Muzeum POLIN;
- Maciej Jakubczyk dyrektor Festiwalu Kino Dzieci organizowanego przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty.
Całość poprowadzi Tomek Michniewicz - dziennikarz, reporter i podróżnik.
Wydarzenie będzie także okazją do udziału w niesamowitym multimedialnym show wyznaczanym przez pięć zmysłów. Każdy z nich stanie się bazą do bliższego poznania bohaterów pierwszego wydania magazynu HUMAN, a tym samym przyjrzenia się jak w swojej pracy wykorzystują oni środki pozyskane z funduszy norweskich i EOG.
Zapraszamy reprezentantów mediów, a także beneficjentów Funduszy norweskich i EOG z lat wcześniejszych. Zależy nam, aby premiera magazynu była naszym wspólnym wydarzeniem.
Serdecznie zapraszamy do spotkania z tematyką funduszową oraz magazynem HUMAN!
Więcej informacji: http://www.humanmag.pl/wydarzenia/115/human_istyczna_premiera,54.html
Uprzejmie prosimy o potwierdzenie obecności na adres e-mail: human@humanmag.pl do dnia 5 października 2015 r.
KONTAKT:
Dagmara Halama
tel. kom. +48 509 870 939
e-mail: human@humanmag.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.10.2015, 17:35 |
Źródło informacji | Grupa PTWP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ