Newsletter

Tirendo startuje w Polsce z nową reklamą telewizyjną opon zimowych

05.10.2015, 18:01aktualizacja: 05.10.2015, 18:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kampania ma za zadanie zwrócić uwagę na konieczność zmiany opon letnich na zimowe.

BERLIN - (BUSINESS WIRE) - W sam raz na początek jesieni oraz sezonu na opony zimowe Tirendo prezentuje swój pierwszy spot telewizyjny. Zrealizowana we wrześniu na przedmieściach Warszawy kampania osadzona jest w zimowej scenerii, w której ulice pokryte są śniegiem i lodem. Spot w zabawny sposób ukazuje, jak ważne jest, aby na czas zmienić opony letnie na zimowe.

Niniejszy komunikat Smart News Release dotyczy multimediów. Pełna treść komunikatu znajduje się tutaj: http://www.businesswire.com/news/home/20151005006007/pl/

30-sekundowy spot przedstawia bohatera, który próbuje szybko przejść od drzwi swojego domu do samochodu, w którym czeka jego przyjaciel. Pierwszy zimowy śnieg i śliska droga skutecznie jednak powstrzymują bohatera, który przewraca się i ślizga w stronę samochodu. W tym czasie jego przyjaciel, którego auto wyposażone jest w zimowe opony, spokojnie podjeżdża i bezproblemowo zatrzymuje się na śliskiej nawierzchni. Przyjaciel nie rozumie problemów bohatera i nie zdaje sobie nawet sprawy z tego, jak ślisko jest na drodze. Kiedy bohater w końcu siada w samochodzie, jego przyjaciel zauważa humorystycznie, że zapomniał on swojej torby i będzie musiał wrócić się po nią do domu.

Reklama telewizyjna będzie dostępna w wersji 15 i 30 sekundowej i będzie transmitowana w TVP Info, National Geographic, Polsat Play, TVN Turbo, Comedy Central, Discovery Channel przez 8 tygodni licząc od 5 października 2015. Ponadto, reklamę będzie można oglądać na międzynarodowym kanale YouTube oraz na polskim profilu Tirendo na Facebooku. Spot został zrealizowany i wyprodukowany przez agencję Bomaye, producentem była Ewa Nikic a reżyserem Kuba Lubniewski.

Sklepy internetowe Tirendo należą do grupy Delticom, europejskiego lidera internetowej sprzedaży opon, i cieszą się dużą rozpoznawalnością dzięki swoim zabawnym i pomysłowym kampaniom wirusowym z ambasadorem marki Sebastianem Vettelem w roli głównej.

Kupując w sklepach Tirendo klienci mogą korzystać z wysokich kompetencji i jakości obsługi innowacyjnego sprzedawcy ogumienia. Bezpieczne metody płatności w połączeniu z łatwym procesem składania zamówienia oraz doskonałym stosunkiem jakości towarów do ich ceny stanowią o sile marki.

Po złożeniu zamówienia opony są bezpiecznie, szybko i bezproblemowo dostarczane pod wskazany przez klienta adres lub do jednej z partnerskich stacji montażowych Tirendo na terenie całej Polski.

W Internecie: www.tirendo.pl

Spot TV na YouTubie i Facebooku: https://www.facebook.com/TirendoPL, https://youtu.be/pnDt3mUXfUo

Agencja i produkcja: http://www.bomaye.pl/

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20151005006007/pl/

Źródło: Tirendo Holding GmbH

KONTAKT:

Tirendo Holding GmbH

Viviane Haase

tel. +49 (0)511 936 34 90 15

e-mail: press@tirendo.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.10.2015, 18:01
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ