Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Transferuj.pl wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich firm, zmienił nazwę na Tpay.com. Globalny wymiar marki Tpay.com zdecydowanie zwiększa poziom zaufania zagranicznych klientów do dokonywania zakupów w polskich sklepach. Tpay.com oferuje wszystkie najważniejsze międzynarodowe metody płatności jak zagraniczne przelewy, PayPal, SEPA oraz płatności kartą obsługiwane przez międzynarodową instytucję finansową Elavon. System płatności umożliwi dokonywanie wpłat z każdego miejsca na świecie i we wszystkich walutach pozwalając dotrzeć do nowych grup Klientów i zwiększyć sprzedaż.
"Wielu właścicieli sklepów internetowych chciałoby rozpocząć sprzedaż w modelu cross-border lub nawet na całym świecie. Na przeszkodzie stoi im przede wszystkim brak odpowiednich, zaufanych narzędzi płatniczych, które umożliwią zakupy klientom z każdego zakątka globu. Odbiorcy Płatności Tpay.com mają do dyspozycji komplet rozwiązań, który zapewni zagranicznym kupującym najwyższą jakość finalizowania transakcji. Sukces na arenie międzynarodowej pozwoli znacząco poprawić wyniki finansowe oraz zwiększyć prestiż sklepu" - mówi Paweł Działak, prezes Zarządu Tpay.com.
Nowa wersja strony głównej systemu Tpay.com została w pełni przystosowana do potrzeb międzynarodowego płatnika. Znajdzie on wszystkie potrzebne informacje na temat wyboru metody płatności, jej przebiegu oraz gwarancji najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Dla zagranicznych kontrahentów dostępna jest również dedykowana infolinia, która pomoże im w przypadku jakichkolwiek pytań.
Tpay.com kontynuując najlepsze standardy systemu Transferuj.pl reprezentuje w 100% polski kapitał i dostarcza na polskim i międzynarodowym rynku najlepsze rozwiązania płatnicze.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://tpay.com/aktualnosci/2015/10/13/tpay-com
Tpay.com jako jedyny system płatniczy udostępnia również płatności grupowe w serwisie eHat.me. Jego użytkownicy mogą organizować zbiórki na własne projekty lub kupować wspólnie produkty i usługi w Internecie. Teraz serwis eHat.me jest dostępny całkowicie za darmo co pozwoli skutecznie docierać do nowych grup Klientów i zwiększać sprzedaż.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.10.2015, 15:08 |
Źródło informacji | Tpay.com |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ