Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że według wstępnych szacunków Spółka osiągnęła w III kwartale 2015 roku łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 53.263 tys. zł, czyli o 5,7% wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 50.412 tys. zł).
Przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w poszczególnych miesiącach kształtowały się następująco:
• Lipiec 2015 roku: 19.585 tys. zł (+7,3% r/r),
• Sierpień 2015 roku: 18.691 tys. zł (+5,2% r/r),
• Wrzesień 2015 roku: 14.987 tys. zł (+4,1% r/r).
Dzięki optymalizacji kosztów prowadzonej działalności oraz poprawie marży, sieć INTERSPORT Polska S.A. odnotowała w III kwartale br. (niższą, niż zazwyczaj) stratę brutto w wysokości 647 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego roku strata brutto wyniosła 1.964 tys. zł.
Narastająco, po trzech kwartałach 2015 roku, Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 164.527 tys. zł, czyli o 0,6% mniej w porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku (było: 165.551 tys. zł).
Według wstępnych szacunków po trzech kwarałach br. Spółka osiągnęła:
- zysk brutto w wysokości 688 tys. zł (była: strata brutto 1.866 tys. zł)
- EBITDA na poziomie 6.912 tys. zł (było: 4.512 tys. zł).
Jednocześnie informujemy, że szczegółowy raport finansowy za III kwartał 2015 roku zostanie opublikowany w dniu 10 listopada 2015 roku (wtorek).
Podstawa prawna:
Zgodnie z § 5pkt 1 ppkt. 25 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku
w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych w związku z § 31 ww. rozporządzenia.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.10.2015, 18:12 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |