Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA Szacunkowe wyniki po III kwartale 2015 roku

20.10.2015, 18:12aktualizacja: 20.10.2015, 18:12

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 42/2015

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że według wstępnych szacunków Spółka osiągnęła w III kwartale 2015 roku łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 53.263 tys. zł, czyli o 5,7% wyższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 50.412 tys. zł).

Przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w poszczególnych miesiącach kształtowały się następująco:

• Lipiec 2015 roku: 19.585 tys. zł (+7,3% r/r),

• Sierpień 2015 roku: 18.691 tys. zł (+5,2% r/r),

• Wrzesień 2015 roku: 14.987 tys. zł (+4,1% r/r).

Dzięki optymalizacji kosztów prowadzonej działalności oraz poprawie marży, sieć INTERSPORT Polska S.A. odnotowała w III kwartale br. (niższą, niż zazwyczaj) stratę brutto w wysokości 647 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie ubiegłego roku strata brutto wyniosła 1.964 tys. zł.

Narastająco, po trzech kwartałach 2015 roku, Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 164.527 tys. zł, czyli o 0,6% mniej w porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku (było: 165.551 tys. zł).

Według wstępnych szacunków po trzech kwarałach br. Spółka osiągnęła:

- zysk brutto w wysokości 688 tys. zł (była: strata brutto 1.866 tys. zł)

- EBITDA na poziomie 6.912 tys. zł (było: 4.512 tys. zł).

Jednocześnie informujemy, że szczegółowy raport finansowy za III kwartał 2015 roku zostanie opublikowany w dniu 10 listopada 2015 roku (wtorek).

Podstawa prawna:

Zgodnie z § 5pkt 1 ppkt. 25 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku

w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych w związku z § 31 ww. rozporządzenia.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.10.2015, 18:12
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii