Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd spółki CD PROJEKT S.A. ("CD PROJEKT") informuje, że w dniu 21 października 2015 r. przyjęto i podpisano plan połączenia CD PROJEKT ("Spółka Przejmująca") z podmiotem zależnym - Brand Projekt sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ("Spółka Przejmowana"). Plan połączenia stanowi załącznik do niniejszego raportu bieżącego.
Połączenie jest elementem realizacji strategii optymalizacji działalności spółek w ramach Grupy Kapitałowej CD PROJEKT. W opinii Zarządu CD PROJEKT połączenie, poprzez zmniejszenie ilości podmiotów funkcjonujących w ramach Grupy Kapitałowej CD PROJEKT, pozwoli na usprawnienie modelu zarządzania oraz na redukcję kosztów związanych z funkcjonowaniem grupy.
Planowane połączenie nastąpi w trybie art. 492 § 1 pkt 1, art. 515 § 1 oraz 516 § 6 Kodeksu spółek handlowych, tj. przez przeniesienie całego majątku Spółki Przejmowanej na Spółkę Przejmującą (połączenie przez przejęcie) bez podwyższenia kapitału zakładowego Spółki Przejmującej oraz bez wymiany udziałów Spółki Przejmowanej na akcje Spółki Przejmującej.
Spółka Przejmująca posiada 100% w kapitale zakładowym Spółki Przejmowanej.
Spółka Przejmowana tworzy wraz z CD PROJEKT S.A. podatkową grupę kapitałową.
Stosownie do postanowień art. 516 § 6 Kodeksu spółek handlowych brak jest obowiązku sporządzania sprawozdań zarządów łączących się spółek, przewidzianych w art. 501 Kodeksu spółek handlowych oraz obowiązku poddawania planu połączenia badaniu przez biegłego i sporządzania przez niego opinii przewidzianej w art. 503 § 1 Kodeksu spółek handlowych.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 21.10.2015, 19:11 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |