Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na podstawie art. 504 § 1 pkt 1 Kodeksu Spółek Handlowych Zarząd CD PROJEKT S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka Przejmująca") zawiadamia po raz pierwszy Akcjonariuszy o zamiarze połączenia ze spółką Brand Projekt sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ("Spółka Przejmowana"). Połączenie spółek nastąpi w trybie art. 492 § 1 pkt 1 KSH w związku z art. 515 § 1 KSH oraz w związku z art. 516 § 6 KSH, tj. przez przeniesienie całego majątku Spółki Przejmowanej na Spółkę Przejmującą bez podwyższenia kapitału zakładowego Spółki Przejmującej oraz bez wymiany udziałów Spółki Przejmowanej na akcje Spółki Przejmującej.
Zarząd Spółki Przejmującej informuje, że od dnia 30 października 2015 r., w siedzibie Spółki Przejmującej w Warszawie przy ul. Jagiellońskiej 74, w godzinach od 9 do 16, wspólnicy i akcjonariusze łączących się spółek mogą przeglądać następujące dokumenty:
1. plan połączenia;
2. sprawozdania finansowe oraz sprawozdania zarządów z działalności łączących się spółek, za trzy ostatnie lata obrotowe wraz z opinią i raportem biegłego rewidenta;
3. projekty uchwał o połączeniu;
4. oświadczenia o nie dokonywaniu zmiany statutu Spółki Przejmującej;
5. ustalenie wartości majątku Spółki Przejmowanej na dzień 30 września 2015 r.;
6. oświadczenia zawierające informację o stanie księgowym spółki Przejmowanej sporządzone dla celów połączenia na dzień 30 września 2015 r.
Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, że plan połączenia Spółki Przejmującej ze Spółką Przejmowaną został opublikowany w Monitorze Sądowym i Gospodarczym nr 208 z dnia 26 października 2015 pod pozycją 16261 oraz przekazany do publicznej wiadomości w raporcie bieżącym nr 23/2015 z dnia 21 października 2015 r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 30.10.2015, 18:17 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |