Newsletter

PAIiIZ: polski pawilon w Mediolanie odwiedziło prawie 1,7 mln gości

04.11.2015, 15:38aktualizacja: 04.11.2015, 15:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Prawie 1,7 mln osób odwiedziło polski pawilon podczas Expo 2015 w Mediolanie. Podczas imprezy, która zakończyła się w ub. sobotę, rozdano tam 17 ton jabłek z polskich sadów - poinformowała Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

"Liczyliśmy na 800 tys. ludzi. Wynik przerósł nasze oczekiwania. Mieliśmy też pewne wątpliwości co do talentów organizacyjnych i promocyjnych naszych włoskich gospodarzy. Początek był trudny, ale prawie 1,7 mln odwiedzjących polski pawilon sprawiło nam gigantyczną radość" - powiedział dziennikarzom w środę na konferencji szef PAIiIZ Sławomir Majman.

"Na tym największym festynie światowym, który odbywa się raz na kilka lat, walczyliśmy o tę publiczność nie tylko tym, co było w środku pawilonu, ale także tym, co się działo wokół naszego stanowiska. Ludzie przychodzili pod polski pawilon po zmierzchu pobawić się, coś przekąsić, posłuchać muzyki" - dodał.

Celem udziału Polski w wystawie była m.in. budowa wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnego gospodarczo partnera, miejsca do nawiązywania wartościowych kontaktów handlowych oraz lokowania inwestycji.

Jak podała Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, stronę www.expo.gov.pl odwiedziło ponad 2 mln osób, głównie Włochów i Polaków. W ciągu 6 miesięcy trwania wystawy w serwisie pojawiło się ponad 600 artykułów i ponad 80 filmów, które odtworzono około 100 tys. razy. Użytkownicy spędzili na stronie łącznie 7 i pół roku. (PAP)

luo/ mhr/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.11.2015, 15:38
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ