Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES, 17 listopada 2015 r. /PRNewswire/ - Na planie jedynego w swoim rodzaju krótkometrażowego filmu akcji "Black Knight Decoded" spotkali się nominowany do Złotego Globu David Oyelowo, laureatka nagrody Gildii Aktorów Ekranowych SAG Freida Pinto, zdobywca nagrody Emmy reżyser Jabbar Raisani, bestsellerowy autor James Frey, laureat nagrody Grammy artysta estradowy Usher oraz szereg innych utalentowanych twórców. Wyprodukowany przez wytwórnię Levity Entertainment Group (LEG) i koncern Pepsi obraz wykorzystuje sceny kręcone z przestrzeni kosmicznej przy użyciu systemu kamer o bardzo wysokiej rozdzielczości ultra HD firmy UrtheCast rozmieszczonego na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Film "Black Knight Decoded" można oglądać na stronie YouTube.com/Pepsi już od 17 listopada.
Akcja filmu "Black Knight Decoded" rozgrywa się w oparciu o rozbudowaną, fikcyjną historię dotyczącą satelity Black Knight, o którego istnieniu przekonana jest garstka osób. Ojciec, w którego postać wciela się Oyelowo, jego córka, grana przez Laylę Crawford i ich współpracownik, w wykonaniu Pinto, podejmują się odszyfrowania sygnałów radiowych nadawanych przez satelitę Black Knight i wysłania odpowiedzi zanim Rząd zakończy misję. Członkowie grupy zwracają się do mieszkańców całego świata z prośbą o współpracę i wsparcie, tym samym tworząc uniwersalne przesłanie nadziei, jedności i pokoju. Społeczności z Australii, Chin, Czech, Indii, Meksyku, Polski, Rumunii, Rosji, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Stanów Zjednoczonych i Wietnamu zostały sfilmowane przy pomocy kamer naziemnych, a także kamer UrtheCast znajdujących się na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Na potrzeby poruszającego obrazu Usher skomponował oryginalny utwór pod tytułem "Miracles".
Film "Black Knight Decoded" to ambitny projekt, który przyciągnął gwiazdorską obsadę, wykorzystał innowacyjną technologię UrtheCast i zaangażował konsumentów na bezprecedensową skalę. W rezultacie powstał inspirujący, jedyny w swoim rodzaju film, stworzony przy udziale największych talentów filmowych i konsumentów z całego świata skomentowała Kristin Patrick, wiceprezes do spraw globalnego rozwoju marki w grupie PepsiCo Global Beverage Group.
Film "Black Knight Decoded" można obejrzeć na stronie YouTube.com/Pepsi, która zawiera także dodatkowe informacje. Wydarzenia można śledzić na platformach społecznościowych przy użyciu #BlackKnightDecoded.
Levity Entertainment Group (LEG)
Grupa Levity Entertainment Group (LEG) jest pionowo zintegrowaną firmą świadczącą usługi rozrywkowe w czterech obszarach: na żywo, produkcja, zarządzanie talentem i produkcje cyfrowe. Grupa LEG i jej poszczególne działy wyprodukowały do tej pory ponad 1 200 godzin wielokrotnie nagradzanych, oryginalnych seriali odtwarzanych w godzinach największej oglądalności oraz programów specjalnych na cele transmisji, telewizji kablowych, licencji na pierwsze nadawanie oraz na rynki całego świata. Obrazy grupy zostały sprzedane na ponad 7 milionach płyt DVD oraz ponownie nadane w ponad 20 krajach. Grupa wyprodukowała również ponad 100 programów specjalnych odtwarzanych w godzinach największej oglądalności. Oprócz filmu "Black Knight Decoded" grupa LEG w ubiegłym roku wyprodukowała filmy fabularne "Jimmy Vestvood" z udziałem Maza Jobraniego and Johna Hearda, "Flock of Dudes" z Chrisem D'Elia, Hannah Simone i Hilary Duff oraz "Fluffy", film koncertowy Gabriela Iglesiasa. We współpracy z producentem wykonawczym Aaronem McGruderem grupa LEG produkuje również serial telewizyjny "Black Jesus", który jest obecnie w trakcie drugiego sezonu. Grupa LEG jest prywatną firmą z siedzibą w Los Angeles, w stanie Kalifornia, a Irving Azoff, obecny prezes zarządu firmy, oraz firma Madison Square Garden Entertainment niedawno wykupili w niej znaczącą pozycję kapitałową. Misją grupy LEG jest osiągnięcie pozycji największego światowego źródła rozrywki i treści multimedialnych dla swoich klientów i partnerów.
PepsiCo
Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2014 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości 66 miliardów USD ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.
Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło "Performance with Purpose", czyli dążenie do osiągnięcia najwyżej długofalowej wydajności finansowej przy zachowaniu zrównoważonego rozwoju w strategii biznesowej i wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko. Hasło realizowane jest poprzez oferowanie dużego wyboru produktów, zwiększanie liczby pożywnych przekąsek i napojów, zmniejszanie oddziaływania na środowisko, a także wspieranie pracowników i społeczności wchodzących w kontakt z marką. Kroki te wspomagają długoterminowy, zrównoważony rozwój grupy. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pepsico.com.
UrtheCast Corp
UrtheCast Corp to firma technologiczna z Vancouver, która rozwija pierwszy na świecie obraz ultra HD kuli ziemskiej transmitowany z przestrzeni kosmicznej w pełnym kolorze. We współpracy z wybitnymi partnerami z branży lotniczej całego świata firma UrtheCast zbudowała, uruchomiła, zainstalowała i niedługo wprowadzi do działania kamerę ultra HD Iris znajdującą się na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Kamera dołączy do kamery o średniej rozdzielczości, MRC. Zarówno Iris, jak i MRC osiągnęły początkową wydolność obsługi odpowiednio w 2015 i 2014 roku. Firma UrtheCast jest również właścicielem i operatorem satelitów Deimos-1 i Deimos-2 za pośrednictwem hiszpańskiej spółki zależnej Deimos Imaging. Wideo i zdjęcia uchwycone przez kamery będą przesyłane do stacji naziemnych na całym świecie i wyświetlane na platformie internetowej firmy UrtheCast lub dystrybuowane bezpośrednio do jej partnerów i klientów. Kamery firmy UrtheCast zapewnią obraz kuli ziemskiej w rozdzielczości ultra HD. Pozwoli to na monitorowanie między innymi środowiska, akcji humanitarnych, wydarzeń społecznych, gruntów rolnych. Zwyczajne akcje firmy UrtheCast są w obiegu na giełdzie w Toronto pod skrótem UR.
Informacje dotyczące przyszłości
Niniejszy komunikat prasowy zawiera pewne informacje dotyczące przyszłości w rozumieniu obowiązujących kanadyjskich przepisów na temat papierów wartościowych. Do informacji dotyczących przyszłości zaliczają się oświadczenia odnoszące się do przyszłych wydarzeń i obejmują, ale nie ograniczają się do stwierdzeń dotyczących planów przesyłania strumieniowego obrazów z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej oraz proponowanej oferty obrazów i wideo. Informacje dotyczące przyszłości podlegają znanym i nieznanym czynnikom ryzyka i niepewności, w tym czynnikom wymienionym w załączniku prospektu emisyjnego firmy z dnia 24 czerwca 2015 r. do skróconego prospektu podstawowego ze zmianami z dnia 19 czerwca 2015 r. (dokument zwany jest łącznie prospektem), które zostały udostępnione na profilu organizacji SEDAR firmy UrtheCast pod adresem www.sedar.com. Informacje dotyczące przyszłości powstają w oparciu o założenia określone w prospekcie i mogą być publikowane na profilu firmy UrtheCast na stronie organizacji SEDAR. Firma UrtheCast nie zobowiązuje się do aktualizacji informacji dotyczących przyszłości za wyjątkiem przypadków przewidzianych w kanadyjskich przepisach dotyczących papierów wartościowych. Czytelników ostrzega się przed interpretacją informacji dotyczących przyszłości ze zbytnią pewnością.
Źródło: Levity Entertainment Group (LEG)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.11.2015, 15:29 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |