Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LONDYN, 24 listopada 2015 /PRNewswire/ - MediaMath, twórca TerminalOne Marketing Operating System™ dla digital marketerów, poinformowała dziś o powołaniu Firata Dirika na stanowisko Dyrektora Regionalnego w Europie Wschodniej. Były Country Manager Facebooka będzie motorem ekspansji MediaMath w tym szybko rozwijającym się regionie.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140422/77010
"Firat posiada bogate doświadczenie zdobyte podczas współpracy z kluczowymi graczami w branży - powiedział Dave Reed, Managing Director EMEA, MediaMath. - Cyfrowy rynek reklamowy w Europie Wschodniej rozwija sie w ogromnym tempie, co otwiera mnóstwo możliwości dla MediaMath. Jesteśmy zachwyceni lokalną i operacyjną wiedzą Firata, która umożliwi nasz dalszy rozwój w regionie oraz pomoże naszym lokalnym klientom maksymalnie wykorzystać programmatic buying. Dirik będzie pracował w londyńskim oddziale MediaMath. Poprzednie cztery lata Dirik pracował dla Facebooka na stanowisku Country Manager na rynek turecki i koncentrował się na tworzeniu i rozwoju strategii Facebooka, utrzymaniu wzrostu przychodów i rentowności platform w całej Turcji i dodatkowo rozwijając stosunki ze strategicznymi (globalnymi i lokalnymi) markami, agencjami i partnerami”.
Przed Facebookiem, Dirik pracował jako Country Sales Lead w Turcji dla Microsoft's Consumer i Online Business. Przez ponad pięć lat prowadził działalność reklamową online na rzecz takich produktów jak MSN, Hotmail, Windows Live Messenger, Mobile i Microsoft Media Network. Wcześniej zajmował stanowisko Corporate Sales Manager w Avea - wiodącego operatora telekomunikacyjnego w Turcji i dodatkowo zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach w sprzedaży i marketingu branży bankowej.
"To ekscytujący czas by dołączyć do MediaMath ze względu na szybki rozwój firmy - zarówno geograficzny jak i z perspektywy oferowanego produktu - skomentował Dirik. - MediaMath jest znana w branży jako lider technologii programmatic, który umożliwia marketing oparty na celach, aby sprostać potrzebom biznesowym marketerów. Z niecierpliwością czekam, aby wykorzystać moją wiedzę zdobytą w Facebooku oraz innych wiodących firmach z branży i pomóc ukształtować przyszłość MediaMath na dynamicznie rozwijających się rynkach Europy Wschodniej".
O MediaMath
MediaMath (www.mediamath.com) jest globalną firmą technologiczną, która przewodzi działaniom prowadzącym do zrewolucjonizowania tradycyjnego marketingu oraz dostarczającą wymierne korzyści dla marketerów dzięki platformie TerminalOne Marketing Operating System™. Jako pionier w branży wprowadziła pierwszą platformę typu Demand-Side Platform (DSP) wraz z założeniem firmy w 2007 roku. MediaMath jest jedyną firmą w swoim rodzaju uzbrajającą marketerów w rozwijającą się i otwartą platformę, która pozwala im wykorzystać moc marketingu ukierunkowanego na cele, w przejrzysty sposób w całym przedsiębiorstwie.
Źródło: MediaMath
KONTAKT:
Emma Gould
tel. +44 (0)203 642 1124
e-mail: emma.gould@gingermaypr.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.11.2015, 12:42 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |