Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W związku z przyjętym w dniu 21 października 2015 r. planem połączenia, opublikowanym w Raporcie Bieżącym nr 23/2015 w dniu 21 października 2015 r. oraz w związku z pierwszym zawiadomieniem Akcjonariuszy o zamiarze połączenia opublikowanym w Raporcie Bieżącym nr 27/2015 w dniu 30 października 2015 r. i powtórnym zawiadomieniem Akcjonariuszy o zamiarze połączenia opublikowanym w Raporcie Bieżącym nr 29/2015 z dnia 13 listopada 2015 r., Zarząd spółki CD PROJEKT S.A. zgodnie z podjętą w dniu 21 października 2015 r. Uchwałą Zarządu nr 19, przekazuje swoje stanowisko, odnośnie planowanego połączenia spółki CD PROJEKT S.A. ("Spółka Przejmująca") ze spółką Brand Projekt sp. z o.o. ("Spółka Przejmowana").
"Zarząd CD PROJEKT S.A. niniejszym postanawia udzielić rekomendacji Walnemu Zgromadzeniu w przedmiocie podjęcia uchwały w sprawie połączenia CD PROJEKT S.A. z Brand Projekt sp. z o.o. Połączenie dokonane zostanie na podstawie art. 492 § 1 pkt 1 w związku z art. 515 § 1 oraz art. 516 § 6 Kodeksu Spółek Handlowych w drodze przeniesienia całego majątku Spółki Przejmowanej na Spółkę Przejmującą tj. przez przejęcie. Ponieważ udziały Spółki Przejmowanej należą w całości do Spółki Przejmującej, połączenie odbędzie się bez podwyższania kapitału zakładowego i wydawania akcji Spółki Przejmującej w zamian za udziały Spółki Przejmowanej.
Połączenie jest elementem realizacji strategii optymalizacji działalności spółek w ramach Grupy Kapitałowej CD PROJEKT. W opinii Zarządu CD PROJEKT połączenie, poprzez zmniejszenie ilości podmiotów funkcjonujących w ramach Grupy Kapitałowej CD PROJEKT, pozwoli na usprawnienie modelu zarządzania oraz na redukcję kosztów związanych z funkcjonowaniem grupy."
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.12.2015, 17:54 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |