Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w listopadzie 2015 r.

09.12.2015, 09:30aktualizacja: 09.12.2015, 09:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 37/2015

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2015 r. wyniosła 49 mln zł i była o 17% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 487 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 119,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do listopada 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2015 r. wyniósł 27 mln zł co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do listopada roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 275 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 350 sklepów własnych o łącznej powierzchni 76,7 tys. m2 i była na poziomie 16% wyższym niż na koniec listopada 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w listopadzie 2015 r. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 25% od osiągniętej w listopadzie 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 9% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w listopadzie 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 19% od osiągniętej w listopadzie 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 184 mln zł i była wyższa o 17% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 28 mln zł i zmniejszyły się o 33% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 212 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec listopada 2015r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, tj. o 10% więcej niż w listopadzie 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,9 tys. m2, zatem o 19% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,9 tys. m2, tj. była o 4% wyższa niż w listopadzie 2014 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.12.2015, 09:30
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ