Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w listopadzie 2015 r. wyniosła 49 mln zł i była o 17% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 487 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec listopada wyniosła 119,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do listopada 2014.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w listopadzie 2015 r. wyniósł 27 mln zł co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do listopada roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 275 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec listopada składała się z 350 sklepów własnych o łącznej powierzchni 76,7 tys. m2 i była na poziomie 16% wyższym niż na koniec listopada 2014.
Segment modowy
Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w listopadzie 2015 r. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 25% od osiągniętej w listopadzie 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 9% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w listopadzie 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 19% od osiągniętej w listopadzie 2014 r.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 184 mln zł i była wyższa o 17% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 28 mln zł i zmniejszyły się o 33% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 212 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec listopada 2015r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, tj. o 10% więcej niż w listopadzie 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,9 tys. m2, zatem o 19% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,9 tys. m2, tj. była o 4% wyższa niż w listopadzie 2014 r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.12.2015, 09:30 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |