Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Najnowszy film po raz pierwszy wyprodukowała wytwórnia Walt Disney Pictures. W ekipie nie mogło jednak zabraknąć ojca gwiezdnej sagi - George'a Lucasa, jak również scenarzystów - Abramsa i Lawrence'a. Na ekranie pojawią się też kultowe postaci, a akcja rozegra się 32 lata po "Powrocie Jedi". Twórcy zapewniali, że nowa część ma powstać w duchu pierwotnej trylogii (taśma 35 mm, mniej efektów specjalnych) i być ukłonem w jej stronę.
Co wiemy o miłośnikach "Gwiezdnych wojen"? Są to głównie mężczyźni (92%). Co trzeci fan ogląda "Star Wars" raz na miesiąc, szczególnie w gronie znajomych. W co piątym związku, gdzie jedna z osób jest fanem - "druga połówka" podziela tę pasję. Jako ulubiony film zwolennicy kosmicznych historii podają "Imperium kontratakuje" (56%), za najgorszy większość uznaje "Mroczne widmo" (48%). Oryginalna saga jest tym, co lubią najbardziej. Wybrało ją aż 83%. Choć podział na zwolenników starej i nowej trylogii był od zawsze - teraz, wraz z rozpoczęciem kolejnej trylogii - ma ona szansę połączyć dwa zwaśnione obozy. Na "Przebudzenie Mocy" wybierają się wszyscy i prawie 80% z respondentów uważa, że ta część może być tak dobra, jak ich ulubione filmy! Fani są też zgodni nie tylko w kwestii najsłabszej części, ale i w sprawach pasji. Gwiezdną miłość odziedziczyli po rodzicach lub sami przekazują ją swoim pociechom.
"Przebudzenie Mocy" już wpisało się do księgi Rekordów Guinessa. Pierwszy teaser miał 58,3 mln wyświetleń ciągu 7 dni, a drugi zwiastun w 24 godziny obejrzano 30,65 mln razy. Bilety w przedsprzedaży rozeszły się w kosmicznych ilościach. To będzie hit!
Więcej informacji o najnowszym filmie i fanach znajduje się na infografice: http://www.empik.com/star-wars/przebudzenie-mocy
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.12.2015, 14:48 |
Źródło informacji | empik.com |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ