Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na podstawie par. 5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim wraz z późniejszymi zmianami (zwanych dalej: w sprawie informacji bieżących i okresowych) Zarząd Spółki Rainbow Tours S.A. informuje, iż w dniu dzisiejszym tj. 4 stycznia 2016 roku otrzymał oryginał Umowy podpisanej w dniu 28 grudnia 2015 roku między Rainbow Tours S.A. a Polskimi Liniami Lotniczymi LOT S.A. z siedzibą w Warszawie.
Umowa dotyczy świadczenia lotniczych usług charterowych w sezonach turystycznych Zima 2016/2017 oraz
Zima 2017/2018 na rejsy samolotem Boeing 787 Dreamliner, niezbędnych do prowadzenia podstawowej działalności Emitenta w sezonie zimowym na następujących destynacjach egzotycznych: Wietnam (Sajgon), Tajlandia (Bangkok), Meksyk (Cancun i Puerto Vallarte), Kuba (Varadero i Cayo Coco), Indonezja (Bali) oraz USA (Miami). Rozpoczęcie wykonania umowy rozpocznie się w dniu 27 października 2016 roku, zaś ostatni lot przewidziano na 5 kwietnia 2018 roku.
Zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy, wartość usług realizowanych w ramach zawartej Umowy w dniu podpisania wynosi 25.558.788,00 USD (dwadzieścia pięć milionów pięćset pięćdziesiąt osiem tysięcy siedemset osiemdziesiąt osiem dolarów amerykańskich) oraz 74.567.104,00 PLN (siedemdziesiąt cztery miliony pięćset sześćdziesiąt siedem tysięcy sto cztery PLN ), co stanowi łącznie ekwiwalent 173.385.046,04 złotych (słownie: sto siedemdziesiąt trzy miliony trzysta osiemdziesiąt pięć tysięcy czterdzieści sześć PLN 4/100) przeliczonych według kursu średniego NBP z dnia 28 grudnia 2015 roku, opublikowanego w tabeli nr 251/A/NBP/2015
Rozliczenia z tytułu niniejszej umowy będą realizowane na bieżąco i zgodnie z harmonogramem poszczególnych lotów charterowych.
Rainbow Tours S.A. ma możliwość zmiany ilości realizowanych rejsów w ślad za rosnącym lub malejącym popytem rynkowym, co może przełożyć się na zmianę wartości całkowitej Umowy. Umowa zawiera standardowe zapisy, co do możliwości jej rozwiązania przez Strony. Niniejsza Umowa nie zawiera zapisów o karach umownych, ale w przypadku znaczącej redukcji programu obliguje Emitenta do uiszczenia wyrównania do umowy tzw. "opłaty za niewykorzystane blokowe godziny lotów", które stanowią iloczyn niewylatanych godzin blokowych i ustalonej stałej stawki za godzinę blokową.
Zarząd spółki uznał niniejszą Umowę za umowę znaczącą na podstawie par 1 pkt. 44 lit. b Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych wraz z późniejszymi zmianami.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.01.2016, 18:46 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |