Newsletter

EUROTEL SA Osięgnięcie kryterium umowy znaczącej.

08.01.2016, 19:24aktualizacja: 08.01.2016, 19:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 2/2016

Działając na § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U.

Nr 33 z dnia 28 lutego 2009 r., poz. 259), Zarząd Eurotel S.A. ("Emitent", "Spółka") informuje, że:

w dniu dzisiejszym doszło do przekroczenia progu 10 % skonsolidowanych obrotów Grupy Eurotel realizowanych z ABC Data S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Daniszewska 14.

Współpraca z wymienioną spółka oparta jest na handlu produktami typu elektronika użytkowa.

Warunki współpracy nie odbiegają od standardów rynkowych stosowanych w obrocie handlowym tego rodzaju.

W okresie od dnia 9 stycznia 2015 roku do dnia dzisiejszego dokonano transakcji sprzedaży na łączną kwotę 26 137 401,81 zł ( słownie: dwadzieścia sześć milionów sto trzydzieści siedem tysięcy czterysta jeden złotych i osiemdziesiąt jeden groszy).

Największa transakcja z kontrahentem, miała miejsce w dniu dzisiejszym tj. 8 stycznia 2016 roku, transakcja sprzedaży o wartości netto 2 656 969,50 zł ( słownie: dwa miliony sześćset pięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych i pięćdziesiąt groszy).

Kryterium uznania umowy za znaczącą stanowi suma wartości transakcji przekraczająca 10% wartości przychodów ze sprzedaży grupy kapitałowej, które za okres ostatnich czterech kwartałów obrotowych wynoszą 252.603 tys. zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt dwa miliony sześćset trzy tysiące złotych).

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.01.2016, 19:24
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ