Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Działając na § 5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz. U.
Nr 33 z dnia 28 lutego 2009 r., poz. 259), Zarząd Eurotel S.A. ("Emitent", "Spółka") informuje, że:
w dniu dzisiejszym doszło do przekroczenia progu 10 % skonsolidowanych obrotów Grupy Eurotel realizowanych z ABC Data S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Daniszewska 14.
Współpraca z wymienioną spółka oparta jest na handlu produktami typu elektronika użytkowa.
Warunki współpracy nie odbiegają od standardów rynkowych stosowanych w obrocie handlowym tego rodzaju.
W okresie od dnia 9 stycznia 2015 roku do dnia dzisiejszego dokonano transakcji sprzedaży na łączną kwotę 26 137 401,81 zł ( słownie: dwadzieścia sześć milionów sto trzydzieści siedem tysięcy czterysta jeden złotych i osiemdziesiąt jeden groszy).
Największa transakcja z kontrahentem, miała miejsce w dniu dzisiejszym tj. 8 stycznia 2016 roku, transakcja sprzedaży o wartości netto 2 656 969,50 zł ( słownie: dwa miliony sześćset pięćdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dziewięć złotych i pięćdziesiąt groszy).
Kryterium uznania umowy za znaczącą stanowi suma wartości transakcji przekraczająca 10% wartości przychodów ze sprzedaży grupy kapitałowej, które za okres ostatnich czterech kwartałów obrotowych wynoszą 252.603 tys. zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt dwa miliony sześćset trzy tysiące złotych).
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.01.2016, 19:24 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |