Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2015 r.

12.01.2016, 08:47aktualizacja: 12.01.2016, 08:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 1/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2015 r. wyniosła 67 mln zł i była o 12% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 555 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia wyniosła 121,0 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do grudnia 2014.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2015 r. wyniósł 40 mln zł co oznacza wzrost o 13% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 315 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec grudnia składała się z 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,7 tys. m2 i była na poziomie 19% wyższym niż na koniec grudnia 2014.

Segment modowy

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w grudniu 2015 r. wyniosła 26 mln zł i była wyższa o 12% od osiągniętej w grudniu 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2 mln zł i zmniejszyły się o 12% rok do roku. Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w grudniu 2015 r. wyniosła 28 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w grudniu 2014 r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 210 mln zł i była wyższa o 16% od osiągniętej w roku 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 30 mln zł i zmniejszyły się o 31% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 240 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec grudnia 2015r. miały łączną powierzchnię 36,0 tys. m2, tj. o 8% więcej niż w grudniu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,3 tys. m2, zatem o 24% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,3 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w grudniu 2014 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.01.2016, 08:47
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ