Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Carrollton, Teksas - (Business Wire) - Firma TGI Fridays mianowała dzisiaj Roberta Palleschiego prezesem i dyrektorem generalnym. Palleschi obejmie stanowisko 8 lutego, zastępując Nicka Shepherda, który odszedł z firmy w październiku zeszłego roku.
Palleschi spędził 12 lat w Hilton Worldwide, firmie hotelarskiej o ogólnoświatowym zasięgu, która zarządza 12 globalnymi markami i skupia ponad 4 500 hoteli stowarzyszonych z siecią Hilton, działających na zasadzie franczyzy, należących do ich zarządców albo przez nich wynajmowanych, a także obiektów użytkowanych w oznaczonym czasie. Palleschi obecnie obejmuje stanowisko globalnego dyrektora ds. obsługi marek, a do jego obowiązków należy nadzór nad wszystkimi franczyzami i obiektami działającymi pod sztandarową marką Hilton, jak również Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton and Curio oraz A Collection by Hilton. Palleschi zajmuje się ponad tysiącem hoteli i obiektów wypoczynkowych w 91 krajach na sześciu kontynentach.
Podczas pracy w dziale ds. obsługi marek Palleschi przyczynił się do znacznego zwiększenia przychodów, w tym do dwucyfrowego wzrostu zysków z wynajmu pokoi i sprzedaży posiłków i napoi.
W 2009 r. działania Palleschiego zaowocowały błyskawicznym wzrostem obrotów marki Hilton DoubleTree. Było to możliwe dzięki dynamicznej strategii globalnego wzrostu, w ramach której szczególną uwagę poświęcono wrażeniom klientów, jakości produktów i nowej tożsamości marki. Obecnie marka DoubleTree może się poszczycić 450 obiektami i planami budowy wielu kolejnych. Ponadto Palleschi nawiązał współpracę z globalną społecznością właścicieli i franczyzobiorców hoteli, tworząc markę Curio Collection - grupę unikatowych hoteli z różnych zakątków świata, z których każdy ma własną historię i niepowtarzalny charakter.
"Prawie trzydziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu globalną działalnością i franczyzami, które Rob wnosi do Fridays, będzie niezwykle cenne dla naszego modelu biznesowego. Dzięki efektywnemu wprowadzaniu innowacji i współpracy doskonale sprawdził się on w tworzeniu legendarnych globalnych marek - stwierdził John Antioco, prezes zarządu TGI Fridays. - Jako weteran w branży hotelarskiej Palleschi wie, jak ważne jest zarządzanie relacjami ze społecznością franczyzobiorców i dbałość o zapewnienie gościom niezapomnianych wrażeń".
"W mojej karierze kieruję się jedną, podstawową zasadą: każdy gość jest ważny - powiedział Palleschi. - I właśnie dlatego postanowiłem nawiązać współpracę z Fridays, firmą, której historia i marki o tak szerokim zasięgu są fundamentami dla dalszego długoterminowego wzrostu. Fridays to marka o ugruntowanej pozycji na rynku, dlatego cieszę się z możliwości współpracy z jej uzdolnioną kadrą zarządzającą i niezwykle zaangażowanymi franczyzobiorcami".
David Lobel, wspólnik zarządzający Sentinel Capital Partners, spółki będącej większościowym udziałowcem TGI Fridays, powiedział: "Rob to osoba o wyjątkowych talentach kierowniczych, więc nie mamy wątpliwości, że może osiągnąć wiele. Rob wie, jak skutecznie zarządzać globalnymi systemami franczyz i stymulować ich rozwój oraz jak pracować z podmiotami działającymi na zasadzie private equity - nie mogliśmy nie skorzystać z okazji zaangażowania osoby o takich umiejętnościach".
Palleschi dodał: "Firma Fridays już zaplanowała szereg działań na rok 2016. Począwszy od wprowadzenia innowacyjnych zmian w menu, a skończywszy na przearanżowaniu wyglądu restauracji, marka kontynuuje rozwój strategii w oparciu o rzetelne badania wśród konsumentów. Strategia ta umożliwi zdobycie większej liczby klientów i wzrost przychodów. Innowacje będą dla rozwoju marki siłą napędową w 2016 r. i kolejnych latach".
Fridays nadal korzysta z usług Egon Zehnder, czołowej globalnej firmy zajmującej się rekrutacją kadry kierowniczej, w zakresie doradztwa dla zarządu Fridays w związku z bieżącą rekrutacją.
TGI Fridays
Firma TGI Fridays, założona w Nowym Jorku w 1965, będąca własnością spółek Sentinel Capital Partners i Tri-Artisan Capital Partners, posiada ponad 900 restauracji w 61 krajach. Fridays to oryginalna sieć restauracji typu casual dining oferujących również dania z grilla, tradycyjne dania kuchni amerykańskiej i kultowe napoje serwowane przez przyjazną obsługę. Głównym zamysłem towarzyszącym założeniu sieci Fridays było stworzenie miejsca, w którym ludzie mogliby spotykać się i wspólnie cieszyć swobodną piątkową atmosferą. Idei tej przyświeca hasło "In Here, It’s Always Friday" ("U nas piątek jest codziennie"). Więcej informacji na stronie www.fridays.com.
Wersja źródłowa informacji dostępna na: http://www.businesswire.com/news/home/20160112006345/en/.
Źródło: TGI Fridays
KONTAKT:
Zeno Group
Kim Metcalfe
tel. 312-396-9797
e-mail: Kim.Metcalfe@zenogroup.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.01.2016, 12:10 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |