Newsletter

Hilton Worldwide rozszerza swoją obecność do 100 krajów i terytoriów zależnych, wieńcząc rekordowy rok wzrostu

21.01.2016, 14:47aktualizacja: 21.01.2016, 14:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Największa światowa spółka hotelarska w 2015 r. otwierała hotele prawie codziennie, utrzymując największą w branży skalę inwestycji.

MCLEAN, Virginia - (BUSINESS WIRE) - Hilton Worldwide (NYSE: HLT) działa już w 100 krajach i terytoriach zależnych na całym świecie. Stało się to faktem w chwili, gdy flaga Hilton zatrzepotała nad nowo otwartym hotelem Hilton N’Djamena w Czadzie.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20160120006606/en/

W 2015 r. strategiczne nastawienie Hilton Worldwide na rozwój wewnątrzkorporacyjny, oparte o 12 jasno zdefiniowanych i wiodących na rynku marek, przyniosło efekt w postaci utrzymania się Hilton Worldwide na pozycji największej i najszybciej rozwijającej się spółki z branży hotelarskiej. Inne osiągnięcia to m.in.

  • zakontraktowano inwestycje w rekordową liczbę przeszło 100 tys. pokojów, co przełożyło się na łączną liczbę 275 tys. pokojów na świecie*, z czego połowa jest obecnie w budowie. To niemal 20% wszystkich pokojów hotelowych budowanych na świecie;
  • dodano powierzchnię brutto odpowiadającą wielkości ponad 50 tys. pokojów oraz powierzchnię netto odpowiadającą wielkości ponad 43 tys. pokojów - stanowi to wzrost o 6,6% w segmencie hoteli zarządzanych i działających na zasadzie franczyzy;
  • uzyskano 14,5 tys. pokojów poprzez przejęcie hoteli konkurencyjnych marek i hoteli niezależnych, co stanowiło niemal 30% wszystkich otwartych placówek w 2015 r.

W zeszłym roku Hilton Worldwide:

  • dzięki otwarciu nowych obiektów zarządzanych i franczyzowych w swojej ofercie stworzył ok. 20+ tys. miejsc pracy w hotelarstwie oraz
  • przyjął 140 mln gości w przeszło 4,6 tys. swoich hotelach posiadanych i zarządzanych, franczyzowych oraz z prawem do użytkowania na określony czas (tzw. timeshare).

Od 2007 r. Hilton Worldwide rozszerzył swoją obecność o ponad 50 % i pomyślnie uruchomił trzy nowe marki, które łącznie oferują niemal 60 tys. pokojów już dostępnych dla gości lub będących na różnych etapach prac, zwiększając tempo rozwoju spółki. Aby zaoferować swoim gościom i właścicielom jeszcze więcej możliwości, Hilton Worldwide jeszcze w tym miesiącu ogłosi utworzenie nowej marki segmentu midscale, która w znaczący sposób przyczyni się do dalszego wzrostu spółki.

„Zaznaczenie swojej obecności już w setnym kraju świadczy o sile naszych marek, które sprawiają, że Hilton Worldwide jest najszybciej rozwijającą się światową firmą hotelarską z rekordową liczbą inwestycji w pokoje - powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide. - Pracujemy na to, aby nasza oferta była pierwszym wyborem dla właścicieli hoteli, do których kierujemy najlepsze zyski, dla naszych gości, którym dajemy imponującą markę realizującą wszelkie potrzeby podróżnych i wreszcie dla członków naszego zespołu, dla których tworzymy wyjątkowe środowisko pracy”.

Wydarzenia w poszczególnych regionach w 2015 r.

  • Ameryka Płn./Płd.: To był rekordowy rok na największym rynku Hilton Worldwide. Spółka pobiła rekord, zdobywając ponad 500 zgód na prace budowlane, a więc przeszło jedną umowę dziennie, które dotyczyły zawrotnej liczby 65 tys. pokojów. Hilton nadal zdobywał nowe rynki w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach (gdzie otwarto już 100 hoteli), w tym na Arubie, w Boliwii i Gwatemali.
  • Europa, Bliski Wschód i Afryka: W 2015 r. Hilton Worldwide udostępnił ponad 7 tys. pokojów w całej Europie. Był to również imponujący rok jeśli chodzi o zawarte umowy, które podpisywano m.in. w Botswanie i Armenii.
  • Region Azji i Pacyfiku: Już trzeci rok z rzędu Hilton Worldwide udostępnił ponad 5 tys. pokojów w regionie. Istotny rozwój nastąpił we wszystkich segmentach cenowych, od luksusowego po podstawowy. Ponadto Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Embassy by Hilton i Hilton Hotels & Resorts weszły na rynki w kilku krajach.

Sukcesy poszczególnych marek w 2015 r.

Segment Luxury & Lifestyle

  • Conrad Hotels & Resorts: Marka obsługuje łącznie 23 już otwarte i działające hotele. Do swoich inwestycji w ponad 6 tys. pokojów dodała przeszło 900 kolejnych, w tym 300-pokojowy Conrad Shenzhen, 135-pokojowy Conrad San Luis Potosi i 287-pokojowy Conrad Chicago. Conrad podpisał również trzy nowe umowy w Chinach uzupełniając swoją kolejkę inwestycyjną o 11 hoteli i budując 5 hoteli w tym kraju.
  • Waldorf Astoria Hotels & Resorts: Marka obsługuje łącznie 25 już otwartych i działających hoteli. Inwestycje obejmują przeszło 2 tys. pokojów. Rozpoczęto również budowę 170-pokojowego hotelu Waldorf Astoria Beverly Hills, który powstanie obok legendarnego Beverly Hilton.
  • Canopy by Hilton: Najnowsza marka Hilton, uruchomiona w 2014 r., zrzesza 28 hoteli w przygotowaniu oraz hoteli, dla których podpisano listy intencyjne. Pierwszy z nich ma zostać otwarty w Reykjavíku w drugim kwartale 2016 r.

Segment Full Service

  • Hilton Hotels & Resorts: Mająca w swojej ofercie przeszło 55 tys. pokojów, marka Hilton Hotels & Resorts, realizuje największą liczbę inwestycji spośród wszystkich światowych marek w segmencie upper upscale, z czego dwie trzecie jest obecnie na etapie budowy.
  • Curio - A Collection by Hilton: W ciągu 18 miesięcy od utworzenia tej marki cieszyliśmy się jej dynamicznym rozwojem, w którego efekcie marka ma w swojej ofercie 84 hotele i ponad 17 tys. pokojów dostępnych dla gości lub na różnych etapach inwestycji w przeszło 20 krajach.
  • DoubleTree by Hilton: Otwarto 45 hoteli, a do kolejki inwestycyjnej dodano niemal 14 tys. pokojów, z czego prawie 80 % znajduje się poza Ameryką Północną.

Segment All Suites

  • Embassy Suites by Hilton: Otwarto osiem nowych hoteli w 2015 r. i podpisano umowy na obiekty w Chinach i Arabii Saudyjskiej. Embassy zapowiedział również ekspansję na kilka rynków docelowych, a porozumienia podpisano na Hawajach i St. Kitts.
  • Homewood Suites by Hilton: Marka jest na najlepszej drodze do osiągnięcia liczby 400 hoteli w 2016 r. i nadal skupia się na ekspansji w USA i na rynkach międzynarodowych. Marka już szósty rok z rzędu została zaklasyfikowana jako hotel „Top Upscale Extended-Stay” (hotel oferujący usługi najwyższej jakości odpowiedni na dłuższy pobyt) w ankiecie zadowolenia gości w USA J.D. Power 2015 North America Hotel Guest Satisfaction Index StudySM.
  • Home2 Suites by Hilton: W 2015 r. otwarto 28 nowych obiektów, a na koniec roku 300 hoteli znajdowało się w kolejce inwestycyjnej. W tym tempie setny obiekt marki może zostać otwarty jeszcze przed końcem tego roku. W 2015 r. marka podpisała też umowy na ponad 160 obiektów Home2.

Segment Focused Service

  • Hampton by Hilton: Partnerstwo z Plateno Hotels Group przyspiesza ekspansję marki w Chinach. W ramach porozumienia otwarto już jeden obiekt, a w najbliższych kilku latach powstanie ich ponad 400. Marka przekroczyła również liczbę 200 tys. pokojów a w kolejce oczekuje aż 50 tys. kolejnych.
  • Hilton Garden Inn: Na drodze do udostępnienia pokoju numer 100 000. Po podpisaniu dwóch umów na Hawajach HGI w 2016 r. będzie działał we wszystkich stanach USA.

Segment Timeshare

  • Hilton Grand Vacations kontynuował niewymagający znacznych nakładów wzrost, dodając do oferty 315-pokojowy obiekt Las Palmeras w Orlando na Florydzie i 220-pokojowy Ocean 22 by Hilton Grand Vacations w Myrtle Beach w Południowej Karolinie.

Nagradzany program lojalnościowy dla gości

  • W 2015 r. do Hilton HHonors dołączyło sześć milionów nowych członków - to najlepszy rok pod tym względem w historii spółki. Łącznie do programu należy ponad 50 mln osób, odpowiadających za ponad 52% zajmowanych pokojów w markach spółki.

Innowacje w obsłudze gości

Hilton nieprzerwanie się rozwija i na nowo tworzy standardy obsługi gości, dając im coraz większą swobodę przed przyjazdem do hotelu, w trakcie pobytu i po wyjeździe:

  • Usługa elektronicznego meldowania, która pozwala gościom zameldować się i wybrać preferowany pokój w przeszło 4,4 tys. hoteli na całym świecie, od chwili uruchomienia w czerwcu 2014 r. została użyta przez gości 8,5 mln razy.
  • Prawie 100 obiektów w USA zainstalowało klucz cyfrowy, który pozwala stałym klientom na pominięcie recepcji, dając im bezpośredni dostęp do pokojów przez aplikację Hilton HHonors na smartfonie.
  • Ponad 2,5 mln gości pobrało aplikację Hilton HHonors w 2015 r.

W 2015 r. Hilton nawiązał partnerstwa z następującymi liderami innowacji:

  • Tesla - rozszerzono sieć ładowania pojazdów elektrycznych do 50 obiektów w USA. Plany zakładają osiągniecie liczby 100 hoteli na koniec 2016 r.
  • Uber - goście mogą ustawiać automatyczne powiadomienia na podróże do i z hotelu oraz sprawdzać w elektronicznym przewodniku najlepsze lokalne restauracje i miejsca wieczornych wypadów wg głosów klientów Uber.
  • Amazon Locker - goście i członkowie tej społeczności otrzymują wygodny sposób przesyłania i odbierania paczek.

Wspieramy społeczności

  • Open Doors: Hilton Worldwide ogłosił zobowiązanie do pomocy milionowi młodych ludzi do 2019 r. Już teraz wpłynął na życie 400 tys. młodych ludzi, oferując programy praktyk, zaangażowanie w rozwój kariery i szkolenia z podstawowych umiejętności.
  • Światowy Miesiąc Dobroczynności: w trakcie Światowego Miesiąca Dobroczynności w październiku hotele Hilton Worldwide na całym świecie zjednoczyły się w jednym wspólnym celu - pracować na rzecz rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i ekologicznych. Nasi wolontariusze zrealizowali łącznie 4 145 projektów, oferując 213 tys. godzin swojego czasu w 92 krajach.

Więcej informacji na temat światowej działalności Hilton Worldwide znaleźć można na stronie: 100.hilton.com. Kliknij tutaj, aby zobaczyć, jak członkowie zespołu Hilton Worldwide świętują obecność firmy w okrągłej setce państw.

* Obejmuje pokoje, dla których uzyskano pozwolenia, ale nie podpisano jeszcze porozumień.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące w rozumieniu artykułu 27A Ustawy o papierach wartościowych z 1933 r., z późniejszymi zmianami oraz artykułu 21E Ustawy o obrocie papierami wartościowymi z 1934 r., z późniejszymi zmianami. Wypowiedzi te odnoszą się m.in. do oczekiwań w zakresie wyników działalności Hilton, wyników finansowych, płynności i zasobów kapitałowych. Zawierają też inne wypowiedzi nieodnoszące się do już zaistniałych wydarzeń, w tym wypowiedzi w sekcji „Perspektywy” niniejszej informacji. Wypowiedzi prognozujące charakteryzują się zastosowaniem takich określeń jak: „perspektywy”, „uważa”, „oczekuje”, „potencjał”, „nadal”, „może”, „będzie”, „powinien”, „ma szansę”, „poszukuje”, „około”, „inwestycje”, „przewiduje”, „zamierza”, „planuje”, „szacuje”, „spodziewa się” lub ich zaprzeczeń, czy też wyrażeń do nich podobnych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają różnego rodzaju czynnikom ryzyka i niepewności, w tym m.in. czynnikom ryzyka nieodłącznie związanym z branżą hotelarską, czynnikom makroekonomicznym pozostającym poza kontrolą spółki Hilton, konkurencji o gości hotelowych, umowom zarządczym i franczyzowym oraz sprzedaży praw użytkowania na określony okres, a także czynnikom ryzyka związanym z prowadzeniem interesów z właścicielami hoteli spoza spółki, znaczącymi inwestycjami Hilton w nieruchomości własne i wynajmowane, działaniem systemów informatycznych spółki, rozwojem kanałów rezerwacji spoza systemu Hilton, prowadzeniem działalności poza USA i zadłużeniem. Inne czynniki, które mogą spowodować, że wyniki Hilton mogą znacznie różnić się od przewidywanych w wypowiedziach prognozujących opisano w dziale „Część I – Punkt 1A. Czynniki ryzyka” sprawozdania rocznego spółki na formularzu 10-K za rok podatkowy zakończony 31 grudnia 2014 r. złożonego w amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd („SEC”). Takie czynniki mogą być aktualizowane w okresowych dokumentach składanych przez Hilton w SEC. Są one dostępne na stronie SEC www.sec.gov. W związku z tym istnieją lub zaistnieją w przyszłości istotne czynniki, które mogą przyczynić się do powstania znacznych różnic między faktycznymi wynikami a wynikami przewidywanymi w wypowiedziach prognozujących. Czynników tych nie należy uznawać za wyczerpujące i należy rozpatrywać je w kontekście pozostałych ostrzeżeń zawartych w niniejszej informacji oraz w dokumentach składanych przez Hilton w SEC. Spółka nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności za publiczne aktualizowanie lub rewizję jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących, niezależnie od pojawiania się nowych informacji, wydarzeń lub innych czynników, z wyjątkiem sytuacji, gdy takie działanie jest wymagane przez prawo.

Informacje o Hilton Worldwide

Hilton Worldwide (NYSE: HLT) to lider światowej branży hotelarskiej, której oferta obejmuje usługi w zakresie noclegów od hoteli luksusowych i segmentu full-service, poprzez ośrodki wypoczynkowe po obiekty na dłuższe pobyty i hotele w segmencie focused-service. Od 97 lat Hilton Worldwide pielęgnuje tradycję oferowania swoim gościom obsługi najwyższej jakości. Oferta firmy obejmuje 12 światowej klasy globalnych marek, w tym przeszło 4,6 tys. hoteli - zarządzanych, działających w ramach franczyzy, posiadanych, wynajmowanych i z prawem do użytkowania przez określony czas. To ponad 758 tys. pokojów w 100 krajach i terytoriach zależnych w ramach Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio - A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton i Hilton Grand Vacations. Firma obsługuje także wielokrotnie nagradzany program wynagradzania gości Hilton HHonors(R). Członkowie Hilton HHonors rezerwujący pobyt bezpośrednio przez preferowane kanały Hilton uzyskują dostęp do szeregu korzyści, w tym darmowego łącza Wi-Fi, jak również do dodatkowych udogodnień cyfrowych dostępnych wyłącznie poprzez najlepszą w branży aplikację Hilton HHonors. Dzięki niej członkowie HHonors mogą meldować się w hotelu, wybierać pokoje i otwierać drzwi korzystając ze specjalnego elektronicznego klucza. Więcej informacji o Hilton Worldwide na stronie: news.hiltonworldwide.com.

Śledź nas na stronach: facebook.com/hiltonworldwidetwitter.com/hiltonworldwide, youtube.com/hiltonworldwideflickr.com/hiltonworldwidelinkedin.com/company/hilton-worldwide.

Przeczytaj wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160120006606/en/

Źródło: Hilton Worldwide

KONTAKT:

Astrid Egerton-Vernon

Hilton Worldwide

tel. +1 703 883 5696

e-mail: astrid.egerton-vernon@hilton.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.01.2016, 14:47
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ