Newsletter

Hilton Worldwide rozszerza swoją obecność do 100 krajów i terytoriów zależnych, wieńcząc rekordowy rok wzrostu

21.01.2016, 14:47aktualizacja: 21.01.2016, 14:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Największa światowa spółka hotelarska w 2015 r. otwierała hotele prawie codziennie, utrzymując największą w branży skalę inwestycji.

MCLEAN, Virginia - (BUSINESS WIRE) - Hilton Worldwide (NYSE: HLT) działa już w 100 krajach i terytoriach zależnych na całym świecie. Stało się to faktem w chwili, gdy flaga Hilton zatrzepotała nad nowo otwartym hotelem Hilton N’Djamena w Czadzie.

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest pod adresem: http://www.businesswire.com/news/home/20160120006606/en/

W 2015 r. strategiczne nastawienie Hilton Worldwide na rozwój wewnątrzkorporacyjny, oparte o 12 jasno zdefiniowanych i wiodących na rynku marek, przyniosło efekt w postaci utrzymania się Hilton Worldwide na pozycji największej i najszybciej rozwijającej się spółki z branży hotelarskiej. Inne osiągnięcia to m.in.

  • zakontraktowano inwestycje w rekordową liczbę przeszło 100 tys. pokojów, co przełożyło się na łączną liczbę 275 tys. pokojów na świecie*, z czego połowa jest obecnie w budowie. To niemal 20% wszystkich pokojów hotelowych budowanych na świecie;
  • dodano powierzchnię brutto odpowiadającą wielkości ponad 50 tys. pokojów oraz powierzchnię netto odpowiadającą wielkości ponad 43 tys. pokojów - stanowi to wzrost o 6,6% w segmencie hoteli zarządzanych i działających na zasadzie franczyzy;
  • uzyskano 14,5 tys. pokojów poprzez przejęcie hoteli konkurencyjnych marek i hoteli niezależnych, co stanowiło niemal 30% wszystkich otwartych placówek w 2015 r.

W zeszłym roku Hilton Worldwide:

  • dzięki otwarciu nowych obiektów zarządzanych i franczyzowych w swojej ofercie stworzył ok. 20+ tys. miejsc pracy w hotelarstwie oraz
  • przyjął 140 mln gości w przeszło 4,6 tys. swoich hotelach posiadanych i zarządzanych, franczyzowych oraz z prawem do użytkowania na określony czas (tzw. timeshare).

Od 2007 r. Hilton Worldwide rozszerzył swoją obecność o ponad 50 % i pomyślnie uruchomił trzy nowe marki, które łącznie oferują niemal 60 tys. pokojów już dostępnych dla gości lub będących na różnych etapach prac, zwiększając tempo rozwoju spółki. Aby zaoferować swoim gościom i właścicielom jeszcze więcej możliwości, Hilton Worldwide jeszcze w tym miesiącu ogłosi utworzenie nowej marki segmentu midscale, która w znaczący sposób przyczyni się do dalszego wzrostu spółki.

„Zaznaczenie swojej obecności już w setnym kraju świadczy o sile naszych marek, które sprawiają, że Hilton Worldwide jest najszybciej rozwijającą się światową firmą hotelarską z rekordową liczbą inwestycji w pokoje - powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide. - Pracujemy na to, aby nasza oferta była pierwszym wyborem dla właścicieli hoteli, do których kierujemy najlepsze zyski, dla naszych gości, którym dajemy imponującą markę realizującą wszelkie potrzeby podróżnych i wreszcie dla członków naszego zespołu, dla których tworzymy wyjątkowe środowisko pracy”.

Wydarzenia w poszczególnych regionach w 2015 r.

  • Ameryka Płn./Płd.: To był rekordowy rok na największym rynku Hilton Worldwide. Spółka pobiła rekord, zdobywając ponad 500 zgód na prace budowlane, a więc przeszło jedną umowę dziennie, które dotyczyły zawrotnej liczby 65 tys. pokojów. Hilton nadal zdobywał nowe rynki w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach (gdzie otwarto już 100 hoteli), w tym na Arubie, w Boliwii i Gwatemali.
  • Europa, Bliski Wschód i Afryka: W 2015 r. Hilton Worldwide udostępnił ponad 7 tys. pokojów w całej Europie. Był to również imponujący rok jeśli chodzi o zawarte umowy, które podpisywano m.in. w Botswanie i Armenii.
  • Region Azji i Pacyfiku: Już trzeci rok z rzędu Hilton Worldwide udostępnił ponad 5 tys. pokojów w regionie. Istotny rozwój nastąpił we wszystkich segmentach cenowych, od luksusowego po podstawowy. Ponadto Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Embassy by Hilton i Hilton Hotels & Resorts weszły na rynki w kilku krajach.

Sukcesy poszczególnych marek w 2015 r.

Segment Luxury & Lifestyle

  • Conrad Hotels & Resorts: Marka obsługuje łącznie 23 już otwarte i działające hotele. Do swoich inwestycji w ponad 6 tys. pokojów dodała przeszło 900 kolejnych, w tym 300-pokojowy Conrad Shenzhen, 135-pokojowy Conrad San Luis Potosi i 287-pokojowy Conrad Chicago. Conrad podpisał również trzy nowe umowy w Chinach uzupełniając swoją kolejkę inwestycyjną o 11 hoteli i budując 5 hoteli w tym kraju.
  • Waldorf Astoria Hotels & Resorts: Marka obsługuje łącznie 25 już otwartych i działających hoteli. Inwestycje obejmują przeszło 2 tys. pokojów. Rozpoczęto również budowę 170-pokojowego hotelu Waldorf Astoria Beverly Hills, który powstanie obok legendarnego Beverly Hilton.
  • Canopy by Hilton: Najnowsza marka Hilton, uruchomiona w 2014 r., zrzesza 28 hoteli w przygotowaniu oraz hoteli, dla których podpisano listy intencyjne. Pierwszy z nich ma zostać otwarty w Reykjavíku w drugim kwartale 2016 r.

Segment Full Service

  • Hilton Hotels & Resorts: Mająca w swojej ofercie przeszło 55 tys. pokojów, marka Hilton Hotels & Resorts, realizuje największą liczbę inwestycji spośród wszystkich światowych marek w segmencie upper upscale, z czego dwie trzecie jest obecnie na etapie budowy.
  • Curio - A Collection by Hilton: W ciągu 18 miesięcy od utworzenia tej marki cieszyliśmy się jej dynamicznym rozwojem, w którego efekcie marka ma w swojej ofercie 84 hotele i ponad 17 tys. pokojów dostępnych dla gości lub na różnych etapach inwestycji w przeszło 20 krajach.
  • DoubleTree by Hilton: Otwarto 45 hoteli, a do kolejki inwestycyjnej dodano niemal 14 tys. pokojów, z czego prawie 80 % znajduje się poza Ameryką Północną.

Segment All Suites

  • Embassy Suites by Hilton: Otwarto osiem nowych hoteli w 2015 r. i podpisano umowy na obiekty w Chinach i Arabii Saudyjskiej. Embassy zapowiedział również ekspansję na kilka rynków docelowych, a porozumienia podpisano na Hawajach i St. Kitts.
  • Homewood Suites by Hilton: Marka jest na najlepszej drodze do osiągnięcia liczby 400 hoteli w 2016 r. i nadal skupia się na ekspansji w USA i na rynkach międzynarodowych. Marka już szósty rok z rzędu została zaklasyfikowana jako hotel „Top Upscale Extended-Stay” (hotel oferujący usługi najwyższej jakości odpowiedni na dłuższy pobyt) w ankiecie zadowolenia gości w USA J.D. Power 2015 North America Hotel Guest Satisfaction Index StudySM.
  • Home2 Suites by Hilton: W 2015 r. otwarto 28 nowych obiektów, a na koniec roku 300 hoteli znajdowało się w kolejce inwestycyjnej. W tym tempie setny obiekt marki może zostać otwarty jeszcze przed końcem tego roku. W 2015 r. marka podpisała też umowy na ponad 160 obiektów Home2.

Segment Focused Service

  • Hampton by Hilton: Partnerstwo z Plateno Hotels Group przyspiesza ekspansję marki w Chinach. W ramach porozumienia otwarto już jeden obiekt, a w najbliższych kilku latach powstanie ich ponad 400. Marka przekroczyła również liczbę 200 tys. pokojów a w kolejce oczekuje aż 50 tys. kolejnych.
  • Hilton Garden Inn: Na drodze do udostępnienia pokoju numer 100 000. Po podpisaniu dwóch umów na Hawajach HGI w 2016 r. będzie działał we wszystkich stanach USA.

Segment Timeshare

  • Hilton Grand Vacations kontynuował niewymagający znacznych nakładów wzrost, dodając do oferty 315-pokojowy obiekt Las Palmeras w Orlando na Florydzie i 220-pokojowy Ocean 22 by Hilton Grand Vacations w Myrtle Beach w Południowej Karolinie.

Nagradzany program lojalnościowy dla gości

  • W 2015 r. do Hilton HHonors dołączyło sześć milionów nowych członków - to najlepszy rok pod tym względem w historii spółki. Łącznie do programu należy ponad 50 mln osób, odpowiadających za ponad 52% zajmowanych pokojów w markach spółki.

Innowacje w obsłudze gości

Hilton nieprzerwanie się rozwija i na nowo tworzy standardy obsługi gości, dając im coraz większą swobodę przed przyjazdem do hotelu, w trakcie pobytu i po wyjeździe:

  • Usługa elektronicznego meldowania, która pozwala gościom zameldować się i wybrać preferowany pokój w przeszło 4,4 tys. hoteli na całym świecie, od chwili uruchomienia w czerwcu 2014 r. została użyta przez gości 8,5 mln razy.
  • Prawie 100 obiektów w USA zainstalowało klucz cyfrowy, który pozwala stałym klientom na pominięcie recepcji, dając im bezpośredni dostęp do pokojów przez aplikację Hilton HHonors na smartfonie.
  • Ponad 2,5 mln gości pobrało aplikację Hilton HHonors w 2015 r.

W 2015 r. Hilton nawiązał partnerstwa z następującymi liderami innowacji:

  • Tesla - rozszerzono sieć ładowania pojazdów elektrycznych do 50 obiektów w USA. Plany zakładają osiągniecie liczby 100 hoteli na koniec 2016 r.
  • Uber - goście mogą ustawiać automatyczne powiadomienia na podróże do i z hotelu oraz sprawdzać w elektronicznym przewodniku najlepsze lokalne restauracje i miejsca wieczornych wypadów wg głosów klientów Uber.
  • Amazon Locker - goście i członkowie tej społeczności otrzymują wygodny sposób przesyłania i odbierania paczek.

Wspieramy społeczności

  • Open Doors: Hilton Worldwide ogłosił zobowiązanie do pomocy milionowi młodych ludzi do 2019 r. Już teraz wpłynął na życie 400 tys. młodych ludzi, oferując programy praktyk, zaangażowanie w rozwój kariery i szkolenia z podstawowych umiejętności.
  • Światowy Miesiąc Dobroczynności: w trakcie Światowego Miesiąca Dobroczynności w październiku hotele Hilton Worldwide na całym świecie zjednoczyły się w jednym wspólnym celu - pracować na rzecz rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i ekologicznych. Nasi wolontariusze zrealizowali łącznie 4 145 projektów, oferując 213 tys. godzin swojego czasu w 92 krajach.

Więcej informacji na temat światowej działalności Hilton Worldwide znaleźć można na stronie: 100.hilton.com. Kliknij tutaj, aby zobaczyć, jak członkowie zespołu Hilton Worldwide świętują obecność firmy w okrągłej setce państw.

* Obejmuje pokoje, dla których uzyskano pozwolenia, ale nie podpisano jeszcze porozumień.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące w rozumieniu artykułu 27A Ustawy o papierach wartościowych z 1933 r., z późniejszymi zmianami oraz artykułu 21E Ustawy o obrocie papierami wartościowymi z 1934 r., z późniejszymi zmianami. Wypowiedzi te odnoszą się m.in. do oczekiwań w zakresie wyników działalności Hilton, wyników finansowych, płynności i zasobów kapitałowych. Zawierają też inne wypowiedzi nieodnoszące się do już zaistniałych wydarzeń, w tym wypowiedzi w sekcji „Perspektywy” niniejszej informacji. Wypowiedzi prognozujące charakteryzują się zastosowaniem takich określeń jak: „perspektywy”, „uważa”, „oczekuje”, „potencjał”, „nadal”, „może”, „będzie”, „powinien”, „ma szansę”, „poszukuje”, „około”, „inwestycje”, „przewiduje”, „zamierza”, „planuje”, „szacuje”, „spodziewa się” lub ich zaprzeczeń, czy też wyrażeń do nich podobnych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają różnego rodzaju czynnikom ryzyka i niepewności, w tym m.in. czynnikom ryzyka nieodłącznie związanym z branżą hotelarską, czynnikom makroekonomicznym pozostającym poza kontrolą spółki Hilton, konkurencji o gości hotelowych, umowom zarządczym i franczyzowym oraz sprzedaży praw użytkowania na określony okres, a także czynnikom ryzyka związanym z prowadzeniem interesów z właścicielami hoteli spoza spółki, znaczącymi inwestycjami Hilton w nieruchomości własne i wynajmowane, działaniem systemów informatycznych spółki, rozwojem kanałów rezerwacji spoza systemu Hilton, prowadzeniem działalności poza USA i zadłużeniem. Inne czynniki, które mogą spowodować, że wyniki Hilton mogą znacznie różnić się od przewidywanych w wypowiedziach prognozujących opisano w dziale „Część I – Punkt 1A. Czynniki ryzyka” sprawozdania rocznego spółki na formularzu 10-K za rok podatkowy zakończony 31 grudnia 2014 r. złożonego w amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd („SEC”). Takie czynniki mogą być aktualizowane w okresowych dokumentach składanych przez Hilton w SEC. Są one dostępne na stronie SEC www.sec.gov. W związku z tym istnieją lub zaistnieją w przyszłości istotne czynniki, które mogą przyczynić się do powstania znacznych różnic między faktycznymi wynikami a wynikami przewidywanymi w wypowiedziach prognozujących. Czynników tych nie należy uznawać za wyczerpujące i należy rozpatrywać je w kontekście pozostałych ostrzeżeń zawartych w niniejszej informacji oraz w dokumentach składanych przez Hilton w SEC. Spółka nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności za publiczne aktualizowanie lub rewizję jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących, niezależnie od pojawiania się nowych informacji, wydarzeń lub innych czynników, z wyjątkiem sytuacji, gdy takie działanie jest wymagane przez prawo.

Informacje o Hilton Worldwide

Hilton Worldwide (NYSE: HLT) to lider światowej branży hotelarskiej, której oferta obejmuje usługi w zakresie noclegów od hoteli luksusowych i segmentu full-service, poprzez ośrodki wypoczynkowe po obiekty na dłuższe pobyty i hotele w segmencie focused-service. Od 97 lat Hilton Worldwide pielęgnuje tradycję oferowania swoim gościom obsługi najwyższej jakości. Oferta firmy obejmuje 12 światowej klasy globalnych marek, w tym przeszło 4,6 tys. hoteli - zarządzanych, działających w ramach franczyzy, posiadanych, wynajmowanych i z prawem do użytkowania przez określony czas. To ponad 758 tys. pokojów w 100 krajach i terytoriach zależnych w ramach Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio - A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton i Hilton Grand Vacations. Firma obsługuje także wielokrotnie nagradzany program wynagradzania gości Hilton HHonors(R). Członkowie Hilton HHonors rezerwujący pobyt bezpośrednio przez preferowane kanały Hilton uzyskują dostęp do szeregu korzyści, w tym darmowego łącza Wi-Fi, jak również do dodatkowych udogodnień cyfrowych dostępnych wyłącznie poprzez najlepszą w branży aplikację Hilton HHonors. Dzięki niej członkowie HHonors mogą meldować się w hotelu, wybierać pokoje i otwierać drzwi korzystając ze specjalnego elektronicznego klucza. Więcej informacji o Hilton Worldwide na stronie: news.hiltonworldwide.com.

Śledź nas na stronach: facebook.com/hiltonworldwidetwitter.com/hiltonworldwide, youtube.com/hiltonworldwideflickr.com/hiltonworldwidelinkedin.com/company/hilton-worldwide.

Przeczytaj wersję źródłową informacji w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160120006606/en/

Źródło: Hilton Worldwide

KONTAKT:

Astrid Egerton-Vernon

Hilton Worldwide

tel. +1 703 883 5696

e-mail: astrid.egerton-vernon@hilton.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.01.2016, 14:47
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ