Newsletter

Kalorie nie muszą być puste - #UberPĄCZKI

03.02.2016, 17:19aktualizacja: 03.02.2016, 17:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

UberPĄCZKI - Karolina Malinowska
UberPĄCZKI - Karolina Malinowska
Wspólna akcja Banków Żywności i Ubera.

Warszawa, czwartek, 4 lutego 2016 - W Tłusty Czwartek Polacy tradycyjnie nie odmawiają sobie słodkości. Uber oraz Banki Żywności w ogólnopolskiej akcji charytatywnej pokazują, że kalorie nie muszą być puste! W Tłusty Czwartek każdy użytkownik Ubera w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście może zamówić dostawę pączków do domu lub biura za 10 zł. Każde pudełko #uberPĄCZKÓW to kalorie o wartości 10 zł, które Uber przekaże do Banków Żywności. Darowizna zostanie wykorzystana w celu wsparcia działań lokalnych oddziałów Banków Żywności w całej Polsce. Akcję wsparli reprezentanci polskiego świata mody i show-biznesu: aktorka Ada Fijał, dziennikarka i modelka Karolina Malinowska, duet projektantów Hector i Karger oraz blogerki Maffashion i Shinysyl.

Dzisiaj użytkownicy aplikacji Uber w 7 miastach Polski (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Trójmiasto) zobaczą specjalny, dedykowany akcji przycisk, dzięki któremu za pomocą jednego kliknięcia w ekran telefonu będą mogli w godzinach 10:00 - 16:00 zamówić pyszne, świeże pączki z lokalnej cukierni z dostawą do domu lub biura. Koszt dostawy 4 pączków to 10 zł. Po akcji, Uber przekaże zebrane kalorie Bankom Żywności i wspomoże tych, którym najbardziej ich brakuje - według danych Głównego Urzędu Statystycznego jest to 2,8 mln Polaków.

"W tym przyjemnym dniu możemy podzielić się słodyczą nie tylko z bliskimi, ale także z tymi, którzy potrzebują naszego wsparcia. Działając na rzecz Banków Żywności pomagamy dotrzeć z pomocą do większej liczby potrzebujących" - mówi Marek Borowski, prezes zarządu Federacji Polskich Banków Żywności.

"Cieszę się, że inicjatywa organizowana jest w szczytnym celu. Użytkownicy aplikacji odpowiadają na nią entuzjastycznie, a dla nas jest to niezwykła frajda - mówi pan Arkadiusz, partner Ubera w Warszawie. - W tym roku rozwozimy pączki w siedmiu miastach, dzięki czemu wsparcie, jakiego możemy udzielić jest większe, a wszystkie zebrane kalorie trafią do Banków Żywności i pomogą nakarmić najbardziej potrzebujących. To ogromna satysfakcja!" - dodaje pan Arek.

Akcję charytatywną wesprą na swoich profilach społecznościowych reprezentanci polskiego show-biznesu i mody: aktorka Ada Fijał, dziennikarka i modelka Karolina Malinowska, projektanci Hector i Karger oraz blogerki Maffashion i Shinysyl. Będą też zachęcać swoich fanów, by wzięli udział w tym przedsięwzięciu. Wystarczy, że użytkownik Ubera opublikuje fotografię swojej dostawy z tagiem #uberPĄCZKI na swoim profilu w portalu społecznościowym, a @uber za każde zdjęcie przekaże Bankom Żywności 1 zł na wsparcie ich misji.

Dodatkowo, dla wszystkich nowych użytkowników aplikacji, Uber przygotował specjalny kod promocyjny. Aby otrzymać 50 zł do wykorzystania na pierwszy przejazd, wystarczy przy rejestracji wprowadzić kod TLUSTYCZWARTEK.

Więcej szczegółów na stronie: https://newsroom.uber.com/poland/pl/?p=615.

Banki Żywności: http://bzsos.pl/

Filmik promujący akcję: https://www.facebook.com/uberPolska/?fref=ts

Link do zdjęć: https://www.dropbox.com/sh/mcyhjvu6oj7qamj/AAAMOqO-RAcwnjwCZq7c-lMra?dl=0

KONTAKT:

Uber Polska

Ilona Grzywińska

Communications Lead

tel. +48 502 218 214

e-mail: ilona@uber.com

-

Magdalena Szulc

H+K Strategies

tel. +48 601 506 127

e-mail: magdalena.szulc@hkstrategies.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 03.02.2016, 17:19
Źródło informacji Uber Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ