Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd LUBAWA S.A. w Ostrowie Wielkopolskim (Emitent) podaje do publicznej wiadomości informację o wyborze oferty Emitenta w przetargu nieograniczonym prowadzonym na podstawie przepisów Prawa Zamówień Publicznych.
Dnia 10 lutego 2016 r. 4 Regionalna Baza Logistyczna we Wrocławiu opublikowała wyniki przetargu nieograniczonego na dostawę namiotów NS-97 wzór 953A/MON (część nr 1) i namiotów N-6/97 wzór 952A/MON (część nr 2) - (nr sprawy: MAT/445-12/2015).
Zgodnie z opublikowanym ogłoszeniem:
- w zakresie części 1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Emitenta z ceną brutto 20.628.576,00 zł (słownie: dwadzieścia milionów sześćset dwadzieścia osiem tysięcy pięćset siedemdziesiąt sześć złotych 00/100),
- w zakresie części 2 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Emitenta z ceną brutto 887.814,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt siedem tysięcy osiemset czternaście złotych 00/100).
Łączna wartość brutto obu ofert Emitenta - 21.516.390,00 złotych, wartość netto (bez VAT) - około 17,5 miliona złotych.
Umowa na dostawę w zakresie obu części powinna być zawarta do końca lutego 2016 r. Na dzień sporządzenia raportu nie wiadomo o unieważnieniu przetargu czy też o zmianie dokonanego rozstrzygnięcia. O formalnym podpisaniu kontraktu, który będzie miał charakter umowy znaczącej w rozumieniu przepisów prawa rynku kapitałowego, Emitent poinformuje w odrębnym raporcie.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.02.2016, 17:52 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |