Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wprowadzenie elektrycznego samochodu ma być częścią strategii Opla, która zakłada w latach 2016-2020 zaoferowanie klientom 29 nowych modeli samochodów - podkreśla producent. Zwraca też uwagę, że w pracach nad modelem Ampera-e wykorzystano doświadczenia z samochodu Ampera z 2011 roku.
Producent zapewnia, że w nowym samochodzie elektrycznym zastosuje płaską konstrukcję akumulatora, która przełoży się na "kompaktowe proporcje nadwozia". Ogniwa będą zainstalowane pod podłogą pojazdu - dodano w komunikacie.
Opel przekonuje, że dzięki nowym rozwiązaniom technicznym uda się uzyskać dłuższy zasięg pojazdu w porównaniu z konkurencją z segmentu aut kompaktowych.
Poinformowano także, że Ampera-e będzie wyposażona w osobistego asystenta kierowcy - Opel OnStar. Dodatkowo samochód będzie podłączony do internetu oraz wyposażony w system multimedialny, umożliwiający zintegrowanie smartfonów i innych urządzeń elektronicznych z pojazdem. (PAP)
lm/ abr/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.02.2016, 18:49 |
Źródło informacji | PAP Technologie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |