Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Ostrzegamy przed wiadomościami SMS, które rozsyłają podmioty wykorzystujące popularność Narodowej Loterii Paragonowej, aby wyłudzić pieniądze. Organizatorzy loterii oraz administracja podatkowa nie rozsyłają wiadomości SMS o treści (pisownia oryginalna - PAP): „NARODOWY KONKURS PARAGONOWY. Dzwoniliśmy, gdyż masz SZCZESLIWY PARAGON i możesz zamienic go na ZWROT KWOTY 500ZL! TERAZ ZA DARMO odpisz: AC na 60177" - poinformowało ministerstwo.
Resort wskazał, że organizator Narodowej Loterii Paragonowej w dniu losowania wysyła do zwycięzców e-maila, a następnego dnia kontaktuje się telefonicznie.
W ubiegłym tygodniu ministerstwo wręczyło nagrody kolejnym zwycięzcom (ze styczniowego losowania) Narodowej Loterii Paragonowej, w tym Opla Astrę za zwycięski paragon oraz - po raz pierwszy nagrodę specjalną, Opla Insignię, za paragon „branżowy" (pochodzący z branży „fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne"). Natomiast 15 lutego losowano po raz kolejny nagrodę główną - samochód Opel Astra oraz dwa multimedialne iPady Air 2.
Narodowa Loteria Paragonowa to akcja edukacyjna resortu, która ma uświadomić Polakom, jak ważna jest ich rola w kształtowaniu uczciwego obrotu gospodarczego. Ministerstwo tłumaczy, że biorąc paragon wspiera się uczciwych przedsiębiorców i uczciwą konkurencję między nimi. Zgodnie z danymi MF od października do grudnia Polacy zarejestrowali prawie 46 milionów paragonów fiskalnych. (PAP)
mmu/ mhr/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.02.2016, 15:25 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |