Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Mamy nadzieję, że nazwa Nocleg.pl będzie łatwiejsza do zapamiętania dla naszych klientów i przyciągnie większą liczbę partnerów" - ocenia Peter Sziebig, expansion manager w firmie Szallas.hu.
"Na podobny rebranding zdecydowaliśmy się na Węgrzech w 2009 roku, zmieniając nazwę serwisu Szallasguru.hu na Szallas.hu. (Nazwa "Szallas" w języku węgierskim oznacza "Nocleg"). Wprowadzenie nowej marki na rynku węgierskim przełożyło się na wzrost konwersji i liczby rezerwacji" - dodaje.
Zmiana nazwy domeny to jeden z elementów strategii marketingowej węgierskiej spółki, która w 2016 roku stawia przed sobą ambitne cele.
"Planujemy podwojenie naszej bazy noclegowej w Polsce do rozpoczęcia sezonu letniego. Obecnie koncentrujemy się przede wszystkim na osobach podróżujących z rodzinami, które latem zdecydują się pozostać w kraju i tutaj szukać interesującej oferty wypoczynku" - mówi Sziebig.
Na stronie Nocleg.pl użytkownik może znaleźć i zarezerwować nocleg w jednym ze 175 krajów na świecie. W 2016 roku firma Szallas.hu chce znacznie zwiększyć udział rezerwacji krajowych. "Obecnie 80% polskich użytkowników naszego serwisu dokonuje rezerwacji obiektów na Węgrzech. Chcielibyśmy te proporcje zmienić na korzyść hoteli, apartamentów i pensjonatów w Polsce" - podkreśla Peter Sziebig.
Firma Szallas.hu jest najszybciej rozwijającą się platformą rezerwacyjną we wschodniej Europie. W 2014 i 2015 roku operator serwisu Nocleg.pl znalazł się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej, zdobywając w rankingu Deloitte odpowiednio pierwsze i trzecie miejsce. Węgierska spółka jest też finalistą prestiżowego konkursu European Business Awards.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 04.03.2016, 10:46 |
Źródło informacji | Nocleg.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ