Newsletter

VISTULA GROUP SA Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową Vistula Group S.A. w lutym 2016.

04.03.2016, 11:04aktualizacja: 04.03.2016, 11:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 7/2016

Vistula Group S.A. z siedzibą w Krakowie ("Spółka") informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosły około 39,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o około 15,7%.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2016 roku wyniosła około 79,5 mln zł i była wyższa o około 14,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Spółka informuje jednocześnie, że przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym 2016 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 18,8 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o około 18,7% . W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 42,4 mln zł i była wyższa o około 17,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 18,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2015 roku o około 15,8 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - luty 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 32,5 mln zł i była wyższa o około 21,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.03.2016, 11:04
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ