Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Eden Prairie, Minn. - (Business Wire) - drugi rok z rzędu firma C.H. Robinson znalazła się na tegorocznej liście najbardziej podziwianych firm na świecie w branży transportu, transportu ciężarowego i logistyki. Od 2010 r. firma sześciokrotnie zajmowała miejsce w tym prestiżowym rankingu magazynu Fortune.
C.H. Robinson jest największym spośród niezależnych przedsiębiorstw z sektora usług logistycznych (ang. 3PL - Third Party Logistics), które w tym roku znalazły się na liście. Ranking magazynu Fortune, który stanowi swoistą wizytówkę dla uwzględnionych w nim firm, polega na uszeregowaniu firm według branży przemysłu z uwzględnieniem najważniejszych cech, które przyczyniają się do sukcesu danego przedsiębiorstwa.
C.H. Robinson to przedsiębiorstwo ukierunkowane na wzrost, które zdobyło wysokie miejsca w kategoriach innowacji i konkurencyjności w skali światowej, a także uzyskało wyższy wynik, niż we wcześniejszych plebiscytach we wszystkich innych kategoriach - począwszy od inwestycji długoterminowych i stabilności finansowej aż po jakość usług i zarządzanie zasobami ludzkimi.
"To zaszczyt znaleźć się na prestiżowej liście magazynu Fortune po raz szósty. Zaangażowani pracownicy, rzetelne procesy i ciągle rozwijająca się technologia dają nam możliwość postrzegania rzeczy w inny sposób oraz łączenia świata - powiedział John Wiehoff, dyrektor generalny C.H. Robinson. - Jesteśmy wdzięczni naszym pracownikom, klientom i firmom przewozowym - wszystkim tym, którzy pomogli nam utrzymać się na tej prestiżowej liście".
Miejsce w rankingu przyznane zostało tuż po tym jak C.H. Robinson została ogłoszona najlepszą firmą ostatnich pięciu lat w plebiscycie na najlepsze przedsiębiorstwo 3PL magazynu Inbound Logistics, jak również najlepszym dostawcą usług logistycznych według licznych klientów, w tym Wal-Mart i Kraft Foods.
C.H. Robinson
Założona w 1905 r. firma C.H. Robinson jest globalnym dostawcą usług logistycznych z wykorzystaniem różnych środków transportu, oferującym usługi z zakresu zaopatrzenia w świeże produkty oraz usługi informacyjne dla 110 000 klientów. Usługi te są świadczone za pośrednictwem ponad 280 oddziałów i 13 000 pracowników na całym świecie. Spółka współpracuje z 68 000 dostawców usług transportowych z całego świata. C.H. Robinson znalazła się w rankingu Fortune 500, osiągając w 2015 r. roczne przychody na poziomie 13,4 mld USD.
W wyniku działalności Spółki i jej fundacji, C.H. Robinson i jej pracownicy każdego roku przeznaczają miliony dolarów na potrzeby różnych organizacji, m.in. Fundacji ds. Badań nad Cukrzycą wśród Młodzieży, Community Health Charities (środowiskowe organizacje dobroczynne ds. zdrowia), Amerykańskiego Czerwonego Krzyża, Szpitala i Kliniki Dziecięcej w Minnesocie oraz Global Impact. Spółka ma siedzibę w Eden Prairie (stan Minnesota) i od 1997 r. jest notowana na giełdzie NASDAQ. Więcej informacji na temat C.H. Robinson znajduje się na stronie: http://www.chrobinson.com.
Niniejszy komunikat zawiera treści multimedialne. Pełna treść komunikatu znajduje się na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20160223006562/en/.
Źródło: C.H. Robinson
KONTAKT:
C.H. Robinson
Krysta Larson
kierownik ds. public relations na świecie
tel. 952-683-3978
e-mail: krysta.larson@chrobinson.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.02.2016, 12:02 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |