Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w lutym 2016 r.

09.03.2016, 08:33aktualizacja: 09.03.2016, 08:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 4/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2016 r. wyniosła 38 mln zł i była o 8% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 76 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego wyniosła 120,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do lutego 2015.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2016 r. wyniósł 21 mln zł co oznacza wzrost o 17% w porównaniu do lutego roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 43 mln zł i była 17% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec lutego składała się z 355 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,5 tys. m2 i była na poziomie 16% wyższym niż na koniec lutego 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2016 r. wyniosła 17 mln zł i była na tym samym poziomie co w lutym poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 33 mln zł i była 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,1 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w lutym 2015 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.03.2016, 08:33
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ