Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w lutym 2016 r. wyniosła 38 mln zł i była o 8% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 76 mln zł i była wyższa o 11% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego wyniosła 120,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do lutego 2015.
Segment dyskontowy
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2016 r. wyniósł 21 mln zł co oznacza wzrost o 17% w porównaniu do lutego roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 43 mln zł i była 17% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec lutego składała się z 355 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,5 tys. m2 i była na poziomie 16% wyższym niż na koniec lutego 2015.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2016 r. wyniosła 17 mln zł i była na tym samym poziomie co w lutym poprzedniego roku.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 33 mln zł i była 3% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42,1 tys. m2, tj. była o 2% wyższa niż w lutym 2015 r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.03.2016, 08:33 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |