Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 21/2015 z dnia 19 października 2015 r. oraz raportu bieżącego nr 22/2015
z dnia 5 listopada 2015 r., Zarząd Kino Polska TV S.A. ("KPTV", Emitent") informuje, że w dniu dzisiejszym, tj.
18 marca 2016 r. powziął informację o otrzymaniu przez spółkę CABLE TELEVISION NETWORKS & PARTNERS Sp. z o.o. ("Spółka") ostatecznej decyzji ("Decyzja") Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ("KRRiT") utrzymującej
w mocy decyzję Przewodniczącego KRRiT nr 629/2015-T z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie udzielenia Spółce koncesji na rozpowszechnianie programu telewizyjnego o charakterze uniwersalnym, prezentującego aktualne wydarzenia z różnych stron Polski, a także zawierającego audycje poświęcone idei samorządności i funkcjonowaniu lokalnych społeczności, edukacji obywatelskiej oraz poświęcone różnorodnym działaniom na rzecz interesu publicznego w warunkach pluralizmu poglądów politycznych ("Koncesja"), w sygnale multipleksu ósmego.
Doręczenie Spółce wspomnianej wyżej Decyzji stanowi spełnienie jednego z warunków zawieszających wskazanych w umowie inwestycyjnej zawartej w dniu 18 października 2015 r. pomiędzy KPTV a Polską Fundacją Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej "PIKSEL" ("Umowa").
Po spełnieniu się wszystkich warunków określonych w Umowie, Emitent poinformuje o jej wejściu w życie oddzielnym raportem bieżącym.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.03.2016, 20:06 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |