Newsletter

Pop-up store - pokaż się swoim klientom!

17.03.2016, 14:36aktualizacja: 17.03.2016, 14:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

IMS
IMS
W świecie, w którym media cyfrowe, portale społecznościowe i elektroniczne urządzenia zmieniają diametralnie funkcjonowanie handlu i usług, znaczenie rozpoznawalności marki i osobistego kontaktu z klientem, wciąż pozostaje niezmiennie ważne.

Pop-up story pozwalają firmom angażować klientów i nawiązywać z nimi interakcje w unikalnym środowisku. "Pop-up store jest odpowiedzią rynku na potrzebę nowości, to sposób kontaktu marki z konsumentem w miejscu trafficowym" - tłumaczy Paweł Czerski, CEO IMS events.

Pop-up story to lokale, które są rozstawiane w danym miejscu na krótki okres czasu, zwykle od 1 dnia do 3 miesięcy. Lokalizuje się je w miejscach o naturalnie dużym natężeniu ruchu, np. w galeriach handlowych, przy ruchliwych ulicach, a latem przy plażach. Pop-up story są łatwe do przeniesienia - zainteresowanie w danej lokalizacji zmniejsza się? Przenieś swój lokal w nowe miejsce! Ta forma sprzedaży jest też bardzo tania w porównaniu do wynajmu powierzchni na stałe - różnica w cenach wynosi aż ok. 80 procent. Dodatkowo pop-up store to idealne wydarzenie, wokół którego można budować komunikację 360 stopni.

Kiedy warto wykorzystać koncepcję pop-up storu? Jak tłumaczy Paweł Czerski z IMS Events - każdy moment, kiedy chcemy poinformować o czymś klientów czy opinię publiczną, np. nowa marka, nowy produkt lub usługa, ulepszenie, zmiana strategii komunikacji firmy.

"Chcemy wejść na nowy rynek i uniknąć ryzyka nietrafionej inwestycji? Pop-up store to najtańszy sposób na przetestowanie czy nasz produkt ma potencjał w danej lokalizacji. Podobnie w przypadku, gdy chcemy zweryfikować czy nasz pomysł na biznes ma szansę odnieść sukces. Pop-up store to także idealny pomysł na wyprzedaż starszego asortymentu" - mówi ekspert.

Chociaż wartość transakcji zakupowych online stanowi coraz większą część obrotów w handlu, to jednak nadal lwia część zakupów jest realizowana offline. Pop-up story to sposób dla marek z e-commerce na rozszerzenie sprzedaży na kanał stacjonarny, a także na osobiste poznanie swoich klientów i zbudowanie z nimi silniejszej relacji.

Więcej informacji na temat IMS: www.ims.fm

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 17.03.2016, 14:36
Źródło informacji IMS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ