Newsletter

REDAN SA Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w marcu 2016 r.

05.04.2016, 09:54aktualizacja: 05.04.2016, 09:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 5/2016

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2016 r. wyniosła 47 mln zł i była o 7% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.

W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 124 mln zł i była wyższa o 9% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 121,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do marca 2015.

Segment dyskontowy:

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2016 r. wyniósł 28 mln zł co oznacza wzrost o 16% w porównaniu do marca roku poprzedniego.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 71 mln zł i była 17% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 359 sklepów własnych o łącznej powierzchni 79,7 tys. m2, która była 16% wyższa niż na koniec marca 2015.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w marcu 2015 r. wyniosła 19 mln zł i była niższa o 5% niż w marcu poprzedniego roku.

W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 52 mln zł i była na tym samym poziomie co w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w marcu 2015 r.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.04.2016, 09:54
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ