Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Redan S.A. informuje, iż:
Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w marcu 2016 r. wyniosła 47 mln zł i była o 7% wyższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego.
W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła 124 mln zł i była wyższa o 9% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec marca wyniosła 121,8 tys. m2, co oznacza wzrost o 11% w odniesieniu do marca 2015.
Segment dyskontowy:
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2016 r. wyniósł 28 mln zł co oznacza wzrost o 16% w porównaniu do marca roku poprzedniego.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 71 mln zł i była 17% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim.
Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 359 sklepów własnych o łącznej powierzchni 79,7 tys. m2, która była 16% wyższa niż na koniec marca 2015.
Segment modowy
Na rynku modowym sprzedaż towarów w marcu 2015 r. wyniosła 19 mln zł i była niższa o 5% niż w marcu poprzedniego roku.
W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 52 mln zł i była na tym samym poziomie co w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42 tys. m2, tj. była o 1% wyższa niż w marcu 2015 r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 05.04.2016, 09:54 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |