Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nowy Jork, 9 kwietnia 2016 r. /PRNewswire / Omnicom Media Group, Dział Usług Medialnych grupy Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), powiadomił dzisiaj o uruchomieniu trzeciej sieci agencji - Hearts & Science.
Inspiracją dla Hearts & Science stali się pracownicy ds. marketingu walczący o przewagę handlową w świecie zindywidualizowanego marketingu cyfrowego, w którym CRM (system zarządzania relacjami z klientami) i kierowanie kanałami adresowanymi oraz podejmowanie decyzji powinno odbywać się w czasie rzeczywistym, aby osiągnąć efektywny zasięg i w odpowiedniej chwili przekazać właściwą wiadomość. Mając na celu zamiar informowania o strategiach marek handlowych ze spostrzeżeniami w czasie rzeczywistym, Hearts & Science opiera się o dane marketingowe z możliwością planowania i zakupu przestrzeni medialnej oraz możliwością świadczenia innych usług, w tym marketingu docelowego, innowacji marketingowej i aktywacji treści przekazu.
"Obecnie po uzupełnieniu przez Hearts & Science, Omnicom Media Group posiada trzy znaczące marki agencyjne ukierunkowane na wyniki handlowe klientów - powiedział Daryl Simm, prezes zarządu Omnicom Media Group. - OMD to największa na świecie agencja medialna z największą liczbą wyróżnień za kreatywność, natomiast PHD to lider światowy w planowaniu komunikacji. Hearts & Science koncentruje się w dużym stopniu na marketingowym przetwarzaniu danych. Wszystkie trzy sieci agencyjne będą w pełni korzystały z możliwości, którymi Omnicom Media Group dysponuje w zakresie aktywacji i zakupu. Wykorzystana zostanie także najbardziej zaawansowana w tej dziedzinie platforma Annalect do gromadzenia i analizowania danych".
Hearts & Science rozpoczyna działalność w biurach w Ameryce Północnej w tym miesiącu, przy czym jej pierwszym klientem będzie Procter & Gamble, a funkcję prezesa zarządu obejmie Scott Hagedorn.
Hagedorn przejmie stery Hearts & Science po pięciu latach stażu na stanowisku pierwszego prezesa zarządu Annalect. Kierując wysiłkiem na rzecz zintegrowania danych w różnych agencjach sieci Omnicom Hagedorn, rozpoczął rozbudowanie wizji Hearts & Science - projektu, który opisał jako „połączenie nauki marketingowej i relacji z klientami".
"W miarę upływu czasu, gdy marketing oparty o dane i aplikowane analizowanie odbiorców w mediach masowych przekształcił się z kwestii marginalnej w praktykę fundamentalną, w branży nie sposób pominąć roli treści w procesie rozbudowy relacji pomiędzy markami a klientami - powiedział Hagedorn. - Hearts & Science stworzono po to, by zachować równowagę i wykorzystać relacje pomiędzy informacjami a emocjami, łącząc planowanie oparte o dane i praktykę zakupu ze zorganizowanym opracowaniem treści, przekazu i optymalizacji we wszystkich miejscach styczności".
W firmie Annalect Hagedorna zastąpi Slavi Samardzija na stanowisku prezesa zarządu na poziomie światowym i prezesa zarządu na poziomie Ameryki Północnej. Samardzija i Matts sprawowali wcześniej kolejno funkcję dyrektora ds. Analiz w Annalect oraz głównego kierownika ds. Marketingu.
Według dyrektor ds. Operacyjnych Hearts & Science, Kathleen Brookbanks, która dołącza do nowej agencji, przechodząc z agencji siostrzanej OMD, agencja rozpocznie działalność w World Trade Center 7, zatrudniając 175 pracowników. Liczba ta na początku trzeciego kwartału powinna przekroczyć 300 jednostek, a działalność zostanie poszerzona na główne rynki poza Ameryką Północną w drugiej połowie 2016 r. W ciągu najbliższych tygodni firma powiadomi o wdrożeniu nowych menedżerów pozyskanych z firm technologicznych, wydawnictw i agencji.
Omnicom Media Group
Omnicom Media Group (OMG) stanowi Dział Usług Medialnych grupy Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), czołowej firmy światowej w branży reklamy, marketingu i komunikacji firmowej, świadczącej usługi ponad 5000 klientom w ponad 100 krajach. Omnicom Media Group zawiera sieci kompletnych usług OMD, PHD i Hearts & Science, jak również platformę Annalect do globalnego gromadzenia i analizowania danych, platformę Accuen do globalnego zakupu przestrzeni programowej, agencję marketingową Resolution Media o zasięgu globalnym oraz dużą liczbę wydawnictw specjalistycznych.
Źródło: Omnicom Media Group
KONTAKT:
Isabelle Gauvry
tel. +1 917-435-6457
e-mail: isabelle.gauvry@omnicommediagroup.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.04.2016, 12:16 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |