Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W trakcie drugiego dnia kongresu Poland & CEE Retail Summit 2016 dyskutowano m.in. na temat poprawy jakości współpracy na linii sieć handlowa - producent oraz wpływu poolingu na efektywność łańcucha dostaw.
Nikos Kalaitzidakis, prezes zarządu Coca-Cola HBC, zauważył, że współpraca producenta z detalistą na zasadzie współdziałania dwóch różnych podmiotów przestała być efektywna.
"Skuteczniejszy model kooperacji jest złożony, niekiedy wręcz oparty na konflikcie, ze względu na to, że detaliści pracują na bardzo wymagającym rynku, który przechodzi proces transformacji" - mówił prezes zarządu Coca-Cola HBC.
W ciągu ostatnich dwóch lat Coca-Cola HBC wraz z Carrefour Polska wypracowały we wzajemnej współpracy szereg działań o charakterze wielokanałowym.
"Rozbudowujemy nasze relacje i przygotowujemy rozwiązania na zasadzie multiformatowości, czyli dopasowania form sprzedaży i oferty sklepów do potrzeb lokalnego klienta" - tłumaczył Nikos Kalaitzidakis.
Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska, podkreślił, że najważniejszym czynnikiem wpływającym na poprawę relacji na linii sieć handlowa - producent jest wzajemne zrozumienie. "Stworzyliśmy rzeczywiste, silne relacje, wymieniliśmy się pomysłami, opracowaliśmy wspólny biznesplan. To z kolei poprawiło wyniki sprzedażowe i pozwoliło na stworzenie oferty szytej na miarę konkretnych grup konsumentów" - mówił.
Wspólne wystąpienie przedstawicieli Coca-Cola HBC wraz z Carrefour Polska idealnie ilustruje cel Kongresu Poland & CEE Retail Summit, którym jest zacieśnianie relacji sieci handlowe - producenci oraz stymulowanie rozwoju handlu detalicznego i hurtowego w Polsce. Jednym z elementów formuły wydarzenia wpisującym się w realizację tej idei jest nagroda "Retailer of the Year. Wybrany przez Dostawców", wyróżniająca najlepsze sieci handlowe w Polsce w poszczególnych formatach handlowych.
To jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sprzedawcom przez dostawców - producentów FMCG. Nagrody w poszczególnych kategoriach zdobyli: Sieci Multiformatowe - Kaufland Polska Markety; Supermarkety - Intermarche; Dyskonty - Biedronka; Operatorzy Franczyzy - Żabka Polska; Hurtownicy i Dystrybutorzy - Selgros; Sieci Lokalne i Regionalne - Dino Polska. Główną nagrodę "Retailer of the Year 2015 - Sieć Handlowa Roku" otrzymała sieć Biedronka.
Organizatorem plebiscytu oraz kongresu Poland & CEE Retail Summit jest firma Blue Business Media, natomiast partnerem merytorycznym Retailer of the Year firma badawcza Nielsen.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.04.2016, 18:05 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKG 2025: AI, cyberbezpieczeństwo, sieć 5G to filary, na których można budować przewagę konkurencyjną PAP
W dobie globalnej rywalizacji technologicznej, kołem zamachowym krajowych gospodarek jest cyfryzacja. Czy Polska jest gotowa, by wykorzystać stwarzane przez nią szanse? Jakie są nasze mocne punkty, a co powinniśmy zmienić? Próbę odpowiedzi na te pytania podjęli eksperci uczestniczący w panelu pt. „Mapa cyfrowa dla Polski”, który odbył się pierwszego dnia XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 24.04.2025, 17:12
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Czego nie obejmuje polisa na życie?
Planujesz zakup ubezpieczenia na życie? Zapoznaj się dokładnie z warunkami umowy, ponieważ towarzystwa ubezpieczeniowe zastrzegają w nich, czego nie obejmuje taka polisa. W tym artykule przeczytasz, jakie zapisy (tzw. wyłączenia odpowiedzialności) pojawiają się najczęściej.- 24.04.2025, 15:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: CUK Ubezpieczenia
-
Image
ZPPP Browary Polskie: piwa bezalkoholowe odpowiadają na potrzeby współczesnych piwoszy PAP
97 proc. Polaków próbowało piw bezalkoholowych, a 62 proc. regularnie sięga po „zerówki”. O tym, że piwo bezalkoholowe jest ważną kategorią rynku piwowarskiego, motorem rozwoju branży i szansą na częściowe zrównoważenie trendu spadkowego piw alkoholowych, mówił Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie (ZPPP Browary Polskie) podczas premiery raportu „>>Zerówki<< zmieniają rynek piwa. Rewolucja 0,0 proc. trwa”.- 24.04.2025, 14:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ