Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W trakcie drugiego dnia kongresu Poland & CEE Retail Summit 2016 dyskutowano m.in. na temat poprawy jakości współpracy na linii sieć handlowa - producent oraz wpływu poolingu na efektywność łańcucha dostaw.
Nikos Kalaitzidakis, prezes zarządu Coca-Cola HBC, zauważył, że współpraca producenta z detalistą na zasadzie współdziałania dwóch różnych podmiotów przestała być efektywna.
"Skuteczniejszy model kooperacji jest złożony, niekiedy wręcz oparty na konflikcie, ze względu na to, że detaliści pracują na bardzo wymagającym rynku, który przechodzi proces transformacji" - mówił prezes zarządu Coca-Cola HBC.
W ciągu ostatnich dwóch lat Coca-Cola HBC wraz z Carrefour Polska wypracowały we wzajemnej współpracy szereg działań o charakterze wielokanałowym.
"Rozbudowujemy nasze relacje i przygotowujemy rozwiązania na zasadzie multiformatowości, czyli dopasowania form sprzedaży i oferty sklepów do potrzeb lokalnego klienta" - tłumaczył Nikos Kalaitzidakis.
Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska, podkreślił, że najważniejszym czynnikiem wpływającym na poprawę relacji na linii sieć handlowa - producent jest wzajemne zrozumienie. "Stworzyliśmy rzeczywiste, silne relacje, wymieniliśmy się pomysłami, opracowaliśmy wspólny biznesplan. To z kolei poprawiło wyniki sprzedażowe i pozwoliło na stworzenie oferty szytej na miarę konkretnych grup konsumentów" - mówił.
Wspólne wystąpienie przedstawicieli Coca-Cola HBC wraz z Carrefour Polska idealnie ilustruje cel Kongresu Poland & CEE Retail Summit, którym jest zacieśnianie relacji sieci handlowe - producenci oraz stymulowanie rozwoju handlu detalicznego i hurtowego w Polsce. Jednym z elementów formuły wydarzenia wpisującym się w realizację tej idei jest nagroda "Retailer of the Year. Wybrany przez Dostawców", wyróżniająca najlepsze sieci handlowe w Polsce w poszczególnych formatach handlowych.
To jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sprzedawcom przez dostawców - producentów FMCG. Nagrody w poszczególnych kategoriach zdobyli: Sieci Multiformatowe - Kaufland Polska Markety; Supermarkety - Intermarche; Dyskonty - Biedronka; Operatorzy Franczyzy - Żabka Polska; Hurtownicy i Dystrybutorzy - Selgros; Sieci Lokalne i Regionalne - Dino Polska. Główną nagrodę "Retailer of the Year 2015 - Sieć Handlowa Roku" otrzymała sieć Biedronka.
Organizatorem plebiscytu oraz kongresu Poland & CEE Retail Summit jest firma Blue Business Media, natomiast partnerem merytorycznym Retailer of the Year firma badawcza Nielsen.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.04.2016, 18:05 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kolejny raz przedsiębiorcy z Dolnego Śląska wezmą udział w darmowych szkoleniach organizowanych w ramach Akademii e-marketingu
Już 4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych czy sztucznej inteligencji.- 16.05.2025, 12:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
STRABAG: wykonawcy dużych inwestycji infrastrukturalnych postulują wprowadzenie certyfikacji podmiotów i podniesienie waloryzacji kontraktów powyżej 10 proc. PAP
Sektor budownictwa infrastrukturalnego jest kołem zamachowym polskiej gospodarki. Zakres i kierunki inwestycji wyznaczają unijne regulacje, uwarunkowania środowiskowo-klimatyczne oraz wymogi związane z bezpieczeństwem i obronnością. O wyzwaniach sektora w budowaniu nowoczesnej infrastruktury, jak płynność zamówień, niestabilność regulacyjna czy luka na rynku pracy, mówi Dariusz Kolasa, członek zarządu STRABAG.- 16.05.2025, 11:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
IMPACT’25: ponad 6,5 tys. uczestników i ponad 1600 firm PAP
W 10. edycji IMPACT’25 wzięło udział ponad 6,5 tys. osób, a ponad 1600 firm zaprezentowało się podczas tego wydarzenia. „Ta edycja IMPACT-u zaskoczyła uczestników i jakością, i wielkością” – zaznaczyła Katarzyna Sokołowska, szefowa komunikacji w IMPACT, firmie organizującej IMPACT’25 w Poznaniu.- 16.05.2025, 10:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ