Newsletter

Cara Delevingne nową ambasadorką marki Rimmel

13.04.2016, 13:01aktualizacja: 13.04.2016, 13:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Londyn, 13 kwietnia 2016 /PRNewswire/ - Marka Rimmel ma przyjemność poinformować, że do grona jej ambasadorek dołącza dziś nowa twarz - niezwykle utalentowana brytyjska modelka i aktorka, Cara Delevingne. Urodzona w Londynie 23-latka zostanie gwiazdą kampanii reklamowych kosmetyków do makijażu Rimmel.

Znana ze swojego wyjątkowego, odważnego stylu Cara Delevingne była dla marki Rimmel naturalnym wyborem. Cara Delevingne nie tylko odnosi spektakularne sukcesy jako modelka ale jest również utalentowaną aktorką i niezwykle inspirującą młodą kobietą. Jej życie w social mediach śledzi codziennie ponad 36 mln fanów na całym świecie.

Cara Delevingne o współpracy z Rimmel: "Jestem zaszczycona, że będę pracować z marką Rimmel. To była moja pierwsza marka kosmetyków, kiedy zaczęłam używać ich jako nastolatka. Jestem stuprocentową dziewczyną z Londynu a Rimmel świetnie reprezentuje i potrafi idealnie uchwycić wyjątkowy, swobodny i kosmopolityczny styl tego miasta".

Johanna Bussinelli, Chief Marketing Officer Colour Cosmetics w firmie Coty, mówi: "Cara Delevingne jest perfekcyjnym ucieleśnieniem marki Rimmel. Jej odważny, nowoczesny wizerunek, niezwykłe wyczucie stylu, indywidualizm, swobodna ekspresja i pewność siebie, którymi pokazuje, że prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza sprawiają, że Cara Delevingne jest podziwiana na całym świecie. Z pewnością będzie niezwykle mocnym elementem marki Rimmel, inspirując kolejne pokolenia kobiet i pokazując im nowe odsłony eklektycznego London looku".

Montse Passolas, Vice President of Global Marketing Rimmel London, dodaje: "Odważny styl i niezwykłe wyczucie stylu Cary Delevingne sprawiają, że jest uosobieniem londyńskiego luzu, bliskiego także marce Rimmel. Jej ogromny talent i odwaga mogą być inspiracją dla młodych kobiet na całym świecie. Ponadto, Cara Delevingne ma ogromne rzesze fanów w social mediach, dzięki czemu marka Rimmel będzie miała możliwość dotarcia do nowych klientek. Cara Delevingne jest prawdziwą ikoną brytyjskiego stylu i będzie fantastycznym partnerem dla Rimmel".

Aby uczcić tę ekscytującą współpracę w prawdziwie wyjątkowy sposób, marka Rimmel oficjalnie ogłosi ją podczas pierwszej globalnej konferencji prasowej na Snapchacie, która odbędzie się 15 kwietnia. Dzięki temu fani marki Rimmel będą mieli wyjątkową okazję na wirtualne spotkanie z nową ambasadorką. Zgodnie z trendami pokolenia Z, konsumenci staną się na jeden dzień dziennikarzami i będą mieli szansę zadawania Carze pytań na kanale #RimmelxCara. W trakcie snapchatowej konferencji Cara będzie na żywo odpowiadać na wybrane przez siebie pytania fanów.

Coty Inc.

Firma Coty została założona w Paryżu w 1904 roku przez François Coty, który uważany jest za twórcę nowoczesnego przemysłu kosmetycznego. Obecnie Coty Inc. jest jednym z liderów rynku kosmetycznego, ze sprzedażą netto na poziomie 4.4 miliarda USD rocznie. Coty Inc. kierowana duchem przedsiębiorczości, pasją, innowacyjnością oraz kreatywnością, stworzyła portfolio znakomitych marek, które konkurują we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji, zarówno na rynku marek prestiżowych, jak i masowych w ponad 130 krajach świata. 10 czołowych marek Coty Inc. to rozpoznawalne na całym świecie marki takie jak adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, Playboy, Rimmel i Sally Hansen. Więcej informacji o Coty Inc. znajduje się na stronie www.coty.com.

Informacja dla prasy w wyjątkowym, interaktywnym formacie multimedialnym: http://www.multivu.com/players/English/7808151-rimmel-london-cara-delevingne/.

Źródło: Rimmel London

KONTAKT:

Monika Olędzka

Junior PR Manager Rimmel

tel. kom. +48 508 034 568

e-mail: monika_oledzka@cotyinc.com

-

Joanna Waryszak

PR Specialist Rimmel

tel. kom. +48 508 034 567

e-mail: joanna_waryszak@cotyinc.com

-

Jolanta Górska

Head of Media and Public Relations

tel. kom. +48 508 034 877

e-mail: jolanta_gorska@cotyinc.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.04.2016, 13:01
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ